Semifinal 1: Färjestad - Djurgårdens IF 6/4-2019
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Semifinal 1: Färjestad - Djurgårdens IF 6/4-2019
Inte ens ett litet line-brawl kan skoltöserna bjuda oss på i slutminuterna. Det vet dom väl inte vad det är. Dröm vidare om NHL era primadonnor. Lär se lika vekt ut på hovet. Adjö.
Spela fult
Ingen rolig insats, men lika bra att försöka njuta av att vi är i semi. Det hade kunnat vara mycket värre. Full fart på måndag!
Avgå Jocke.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Vi var lika utskåpade mot Saik i match 1.
Det här är inte över.
Gillar vår tredje. Den tar vi med oss.
Känner laget samma revanschlusta som mig får FBK det jävligt jobbigt på måndag.
Nu kör vi.
Det här är inte över.
Gillar vår tredje. Den tar vi med oss.
Känner laget samma revanschlusta som mig får FBK det jävligt jobbigt på måndag.
Nu kör vi.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Vi var klart bättre än kaffe i delar av andra och tredje. Men första var fan i mig något av det sämsta jag sett.. Var ju betydligt närmare 4-3 än 5-2...Ska inte vara omöjligt att vända detta.
It's the hope that kills you.
japp.
Fortfarande 4 matcher att vinna. Kändes som fbk gick på halvfart sista delen av matchen. Hoppas att dif är förbannade nu och går in med annan inställning i andra. Vill inte se en sån här insats till.
Fortfarande 4 matcher att vinna. Kändes som fbk gick på halvfart sista delen av matchen. Hoppas att dif är förbannade nu och går in med annan inställning i andra. Vill inte se en sån här insats till.
Om du nu sett nån match i slutspelet med henne så borde du fatta det inte bara är hennes hat till DIF som stör utan mer total noll koll och en röst som ger permanenta sår i själen...#10 skrev:Trodde du att det skulle vara nån som vrålar jaaaa när vi gör mål, landa för fan.captcash skrev:För man sitter fan o lyssnar på skiten hela matchen!? Har du fler frågor?#10 skrev:Hur orkar ni bry er över kommentatorerna?mårten skrev:captcash skrev:Skönt att Skoter-Lena lägger till "....med Djurgårds ögon sett" varenda gång hon säger något positivt om DIF.. måste väl vara säker på att hennes pappa (tillika bror) inte tror hon håller på något annat än Norrland! Fyfan vad jag spyr på henne, hon sabbar slutspelet mer än domarna imo.
Skoter Lenas röst gör ont i mig. Finns ingenting i hennes röst som förklarar hur hon kan matchas i cmore som om hon vore Granqvist
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
- BloodBride
Inte det minsta orolig. Kaffe är ett skitlag som vi kör över. Det här blir final, kanske guld.
Tom och Urbom behövs.
- Lidingö DIF
- Säsongskort: Ja
Vi lyfter oss en aning i "garbage time" vilket inte betyder mycket . Får hoppas på lite Gruvbonde redux i nästa hemma match.
Och den där jävla Lena. I två år har jag försökt överkomma mitt patriarkala privilegium och försökt gilla henne men hon är verkligen skit och förstör hela matchen. Hur kan en match vara så otroligt mycket bättre utan hennes skrålande. Kan vi åtminstone få en match utan henne.....snälla.
Och den där jävla Lena. I två år har jag försökt överkomma mitt patriarkala privilegium och försökt gilla henne men hon är verkligen skit och förstör hela matchen. Hur kan en match vara så otroligt mycket bättre utan hennes skrålande. Kan vi åtminstone få en match utan henne.....snälla.
"Man får spela sarg ut också" - Wikegård 2019 04 16
Skoter Lenas röst gör ont i mig. Finns ingenting i hennes röst som förklarar hur hon kan matchas i cmore som om hon vore Granqvist[/quote]
Hur orkar ni bry er över kommentatorerna?[/quote]
För man sitter fan o lyssnar på skiten hela matchen!? Har du fler frågor?[/quote]
Trodde du att det skulle vara nån som vrålar jaaaa när vi gör mål, landa för fan.[/quote]
Om du nu sett nån match i slutspelet med henne så borde du fatta det inte bara är hennes hat till DIF som stör utan mer total noll koll och en röst som ger permanenta sår i själen...[/quote]
Har sett 99% av DIFs matcher sista 10 åren
Hur orkar ni bry er över kommentatorerna?[/quote]
För man sitter fan o lyssnar på skiten hela matchen!? Har du fler frågor?[/quote]
Trodde du att det skulle vara nån som vrålar jaaaa när vi gör mål, landa för fan.[/quote]
Om du nu sett nån match i slutspelet med henne så borde du fatta det inte bara är hennes hat till DIF som stör utan mer total noll koll och en röst som ger permanenta sår i själen...[/quote]
Har sett 99% av DIFs matcher sista 10 åren
Ja, det är bara konstatera att vi möter ett lag som är numret för stort. När de bestämmer sig för att köra så får vi inte låna pucken överhuvudtaget. Väldigt skickligt lag. Däremot måste man kunna kräva bättre inställning till en semifinal. Det var stundtals riktigt pinsamt att beskåda hur vi gled runt och petade med klubborna.
Lilja och Josefson återigen helt osynliga. Idag var tyvärr även Brodin lika osynlig.
Dicken är bäst på plan för oss och det är bara slänga ett kontrakt på karln.
Jag, likt många andra här inne uppenbarligen, är grymt less på Lena som kommentator. Hon är verkligen jobbig att lyssna på.
Lilja och Josefson återigen helt osynliga. Idag var tyvärr även Brodin lika osynlig.
Dicken är bäst på plan för oss och det är bara slänga ett kontrakt på karln.
Jag, likt många andra här inne uppenbarligen, är grymt less på Lena som kommentator. Hon är verkligen jobbig att lyssna på.
Aja, på't igen bara... Fast nästa match måste dom vara med från start! Man vinner inga match med att börja spela efter 2/3!
Seså, duscha av er stanken från färgburken och ta nya tag hemma i vår borg!
Seså, duscha av er stanken från färgburken och ta nya tag hemma i vår borg!
Mycket snack. Ord utan verklig handling är inget annat än krångliga utandningar. Dags att handla!
Stolt, men aldrig nöjd
-
- Säsongskort: Ja
Vi tar dom jävlarna på måndag
Ceterum censeo Solna esse delendam
Inte ens arg, spelade skit i de två första och ok i tredje.
Bollklubben kommer inte få samma bekvämlighet på måndag.
Många här inne som älskar Djurgården så mycket så att de skiter rännskita på laget, kom ihåg dock att det är bäst av 7, sedan så finns absolut möjligheten att vi inte är i final men kom igen.. lite jävla tanke får man väl ha i sina inlägg? Vissa personer ser man enbart när dessa vill spy galla på laget och håller käften när det går bra... vi är alla i detta tillsammans.
I vått och torrt, förevigt Djurgården!
Bollklubben kommer inte få samma bekvämlighet på måndag.
Många här inne som älskar Djurgården så mycket så att de skiter rännskita på laget, kom ihåg dock att det är bäst av 7, sedan så finns absolut möjligheten att vi inte är i final men kom igen.. lite jävla tanke får man väl ha i sina inlägg? Vissa personer ser man enbart när dessa vill spy galla på laget och håller käften när det går bra... vi är alla i detta tillsammans.
I vått och torrt, förevigt Djurgården!
I framgång och motgång, Djurgården.