Jockmaniac skrev:Jag var på plats i klacken Det kändes så härligt att bara garva åt LHC-klacken igår.
Haha, "VI HATAR DJURGÅRN"
Djurgården gör mål
djurgårdsklacken: "VI ÄLSKAR DJURGÅRN"
Skönt att höra, själv fick man nöja sig med att sitta i chatten o kolla stream, underbar stämning även där, upp emot 80 pers inne i chatten igår om jag inte är helt fel ute?
gojken skrev:Stämningen var det inget fel på inte.
Lhc blir totalsågade i lokaltidningen idag. Man sitter och myser som fan. Det var riktigt skönt att gå till jobber imorse.
Nää då vi det var helt okeej Extra kul o se barnen i andra klacken stå o tjuta när vi sjöng "Ring till mamma o säg var du där nu" hahaha vi var kungar igår
gojken skrev: "Ring till mamma o säg var du där nu" hahaha vi var kungar igår
"Vet din mamma var du är". Bra att undvika framtida fel.
En riktigt skön seger igår och det är verkligen kollektivet som fungerar i år. Alla kedjor producerar mer eller mindre i varje match och just nu är väl nästan Linkans line den som känns sämst. Otroligt potential i det här laget, men jag hoppas innerligt att vi slipper se någon svacka som förra året. Då går vi helt klart till slutspel. Anger och Otto fungerar verkligen riktigt bra ihop och Ossi är grymt stabil i alla fall i defensiven. Precis vad vi saknade tidigare och snart kommer Jiri. Kan bli en riktigt bra säsong det här, men det förutsätter att Daniel Larsson fortsätter prestera på inslagen väg och det kan man nästan inte förvänta sig.
gojken skrev: "Ring till mamma o säg var du där nu" hahaha vi var kungar igår
"Vet din mamma var du är". Bra att undvika framtida fel.
hehehe Ja det vet hon faktiskt, men ärligt talat måste du verkligen håna mig i det här läget, gå in på whitelions hemsida istället, där kan du skratta gott
Felcitering av någon längre upp, skickligt av personen att inte förhandsgrandska före man postar. Om man nu inte gör det borde man se hur det ser ut efter man postat, vem gör inte det liksom?
Det fortsätter sedan, och personen efter gör tyvärr samma misstag.