Semifinal 1: Färjestad - Djurgårdens IF 6/4-2019
Re: Semifinal 1: Färjestad - Djurgårdens IF 6/4-2019
Nu ska vi se. Herr negativ här har lyckats hitta lite positiva tankar.
Det som talar för oss är att inget talar för oss, precis som för HV. Jag hoppas att spelarna vet om detta och att det lugnar nerverna, i och med att de såg bajsnödiga ut 90% av speltiden mot skoter.
Det som talar för oss är att inget talar för oss, precis som för HV. Jag hoppas att spelarna vet om detta och att det lugnar nerverna, i och med att de såg bajsnödiga ut 90% av speltiden mot skoter.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Taggad som fan! Så underbart att ha DIF i semi igen. Tror absolut att vi har chans på kaffe denna serie. Vi har varit jämna mot dem i grundserien och nu när både andra- och tredjekedjan levererar väntar vi bara på att Josefkedjan ska börja producera för att vi ska vara en guldkandidat.
Men ikväll blir det nog svårt tyvärr. Det enda jag kräver är att det ska bli en tight match. De ska inte få något gratis!
3-2 till kaffe i eftermiddag och 2-4 till oss totalt i serien...
Men ikväll blir det nog svårt tyvärr. Det enda jag kräver är att det ska bli en tight match. De ska inte få något gratis!
Klart vi har chans.Skidlöparn skrev:Taggad som fan! Så underbart att ha DIF i semi igen. Tror absolut att vi har chans på kaffe denna serie. Vi har varit jämna mot dem i grundserien och nu när både andra- och tredjekedjan levererar väntar vi bara på att Josefkedjan ska börja producera för att vi ska vara en guldkandidat.
Insåg precis att man rätt enkelt skulle kunna göra om "Deutschland" till "Djurgår'n'... Framtida ramsa?
It's the hope that kills you.
Nej tack, den orginallåten/med orginaltext är ju ganska kontroversiell. (..om det nu var tyskarnas nationalsång du menade?)sauron skrev:Insåg precis att man rätt enkelt skulle kunna göra om "Deutschland" till "Djurgår'n'... Framtida ramsa?
- Håkan Södergren
Bara för att så många är så negativa på forumet så slänger jag in mitt "tips". 4-0 till DIF i Semiserien. Vi är bättre i två av matcherna och vinner. Vi är sämre än FBK i de andra två matcherna men med medstuds vinner vi de också.
Tips idag 2-3 i Sudden trots att FBK är det bättre laget och för spelet. AJF, Bemström och Brodda nätar
Tips idag 2-3 i Sudden trots att FBK är det bättre laget och för spelet. AJF, Bemström och Brodda nätar

Hoppet dog, Björk och Öhlund dömmer
- minalman
- Säsongskort: Ja
Finns ingen svensk domare som är objektiv i ett möte fbk - DIF.#10 skrev:Hoppet dog, Björk och Öhlund dömmer
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
-
Men snälla nån.....
- super djurgårn
Härligt att se att det fortfarande är hönsgård när förstalinan är inne....
Billig utvisning. Nu blir det tufft. Stark period från kaffe
- z
-
Hög klubba??
Ehh.... Ingenting. Ska ju vara mål.
Ehh.... Ingenting. Ska ju vara mål.
Senast redigerad av Skidlöparn den 2019-04-06 14:24:21, redigerad totalt 1 gånger.
Vad ska dom ringa på!!??
Nu var det väl iofs Rammstein jag tänkte på.Frankie skrev:Nej tack, den orginallåten/med orginaltext är ju ganska kontroversiell. (..om det nu var tyskarnas nationalsång du menade?)sauron skrev:Insåg precis att man rätt enkelt skulle kunna göra om "Deutschland" till "Djurgår'n'... Framtida ramsa?

Senast redigerad av sauron den 2019-04-06 14:25:52, redigerad totalt 1 gånger.
It's the hope that kills you.
- Lee Harvey Oswald
Så, om någon funderar på vem som kommer styra denna serie.
Viss skillnad på beslutsamhet i hemmaspelet mellan FBK och Saik
Viss skillnad på beslutsamhet i hemmaspelet mellan FBK och Saik
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan