Nu fyller vi Hovet!!!

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
NOrdin

Nu fyller vi Hovet!!!

Inlägg av NOrdin »

De vore grymt härligt om vi kunde fylla Hovet i dom tre närmsta hemma matcherna nu...

19/11 Leksands IF
24/11 Färjestads BK
28/11 Mora IK

Enligt ticnet så är de bara ett fåtal platser kvar till både Leksand och Färjestad matchen..

KOM IGEN NU!!! FÖR F*N
sebbe90

Inlägg av sebbe90 »

jooo skulle vara väldigt skönt! :D
Fast mora matchen blir svår å fylla :P
m0ng00se

Inlägg av m0ng00se »

jag kommer till hovet!!:]]
Användarvisningsbild
CrippE

Inlägg av CrippE »

jag kommer oxå !!!!!!!!
Användarvisningsbild
Sinkan

Re: Nu fyller vi Hovet!!!

Inlägg av Sinkan »

NOrdin skrev:De vore grymt härligt om vi kunde fylla Hovet i dom tre närmsta hemma matcherna nu...

19/11 Leksands IF
24/11 Färjestads BK
28/11 Mora IK

Enligt ticnet så är de bara ett fåtal platser kvar till både Leksand och Färjestad matchen..

KOM IGEN NU!!! FÖR F*N
Nu är det bara fåtal kvar på matchen mot LIF och inte mot FBK... Det är f*n inte första gången som ticnet ändrar tillbaka till gröna gubbar helt plötsligt.

Aja, hoppas i alla fall att vi fyller Hovet både mot LIF och FBK.. Hoppas också på en stor klack och ett jäkla drag.
Hovet är DIF!
Hultsfredsdifaren

Inlägg av Hultsfredsdifaren »

dom ändrar ju tillbaka bara för att folk inte har hämtat ut sina biljetter tror jag..
Användarvisningsbild
Sinkan

Inlägg av Sinkan »

Många har ju tjatat om att DIF borde spela på Hovet istället för Globen.. (Tycker faktiskt också det). Kom igen nu och visa varför de borde spela på Hovet!!

Klassisk match mot Leksand, på Hovet, på en lördag.. Kan det bli mycket bättre förutsättningar för att skapa bästa draget hittils.

Alla till Hovet!!!
Hovet är DIF!
sebbe90

Inlägg av sebbe90 »

Jag kommer såklart på matchen :twisted:
Användarvisningsbild
lund3

Inlägg av lund3 »

Matchen spelas på lördag. Det betyder att alla landsortare(som jag) kan åka på matchen. LHC matchen var pinsam. Ta tag i dina polare. Vi ska fylla Hovet!
Jenna

Alla som kallar sig djurgårdare ska självklart dit!

Inlägg av Jenna »

Upp ur sofforna nu alla vardagsrumssupporters och sjung för gammla Djurgården! :wink:
Användarvisningsbild
Johaan
Kontakt:

Inlägg av Johaan »

Det viktigaste är inte att Hovet ska vara fullsatt, det viktigaste är att KLACKEN gör sitt. Det kvittar hur många ni är som offrar er för lagets skull, det viktigaste är att ni som är där hjälps åt! Skapa en stämning som grabbarna på isen behöver. That's it! Lycka till btw,
GOGO FIMPEN!
Jenna

Inlägg av Jenna »

Det viktigaste för mig är att få se rolig hockey+ att inte Djurgårn går i kk. Ni som ligger hemma i soffan o kollar text-tv eller kollar canal+, var inte så blyga kom på matcherna vet jag :wink:....man kan ju inte skylla på att det är dyrt :o

Djurgårn behöver er för fan!
Skriv svar