Finns inget ansvar i DIF. Inte hos spelarna eller ledareBIX skrev:Vem är ANSVRIG för vårat pp ?
Kvartsfinal 5: Djurgårdens IF - Skellefteå 31/3-2019
- super djurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Kvartsfinal 5: Djurgårdens IF - Skellefteå 31/3-2019
Senast redigerad av super djurgårn den 2019-03-31 15:25:46, redigerad totalt 1 gånger.
De har varit dåliga sen September förra året.Djurgårn skrev:Man undrar fortfarande var Lilja och Josefson är. Jag har knappt sett skymten av de under den här matchserien....
Skicka hem Garison till Disneyland
Vi åker ju inte skridskor ens. Alla utom junis och Brodin går i sirap nu.
Dags att ta fram tre kedjor av de som är bäst idag.
Garrison kan gå och byta om idag.
Dags att ta fram tre kedjor av de som är bäst idag.
Garrison kan gå och byta om idag.
Ge dig. Han är långt ifrån top 10 sämsta ikväll.BIX skrev:Skicka hem Garison till Disneyland
-
Lite skillnad på sajks Powerplay och vårt...
- super djurgårn
Ta en sida ur Sir Alex bok och kasta något i nyllet på Josef och Lilja för att markera att det fan inte är ok att bli FÖRNEDRADE hemma
Nu ska det till miracle on ice.
Sättet de får göra mål på....
Sättet de får göra mål på....
Ska jag va helt ärlig tycker jag inte att vi förtjänar att gå vidare ur denna serie. Skellefteå bättre än oss på alla punkter förutom målvaktsspel samt effektivitet.
- Lee Harvey Oswald
Sämsta insatsen sedan början av februari.
Saik hade kunnat ha 0-2 efter första, 0-5 efter 2 perioder, DIF spelar försäsongshockey i slutet av Mars, ganska långt ifrån ok
Snabbt mål i BP i starten av 3:e, då skakar Saik
Saik hade kunnat ha 0-2 efter första, 0-5 efter 2 perioder, DIF spelar försäsongshockey i slutet av Mars, ganska långt ifrån ok
Snabbt mål i BP i starten av 3:e, då skakar Saik
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
-
Faaan! Vi har perioden och sen går domarna in och tar en bedrövlig utvisning jämfört med nivån tidigare i matchen, vi släpper såklart in puckjäveln i BPt och tappar allt... Trots att vi får en lika billig kompensation strax efter har domarna på egen ändrat matchbilden... Den där utvisningen var antagligen helt matchavgörande. Nej, vi vänder inte detta i tredje.
Sen att vi spelar praktuselt i första spelar ingen roll.
Sen att vi spelar praktuselt i första spelar ingen roll.
Senast redigerad av Skidlöparn den 2019-03-31 15:35:00, redigerad totalt 1 gånger.
Jag tycker inte att saik är särskilt bra idag. Har sett dom mycket bättre under den här serien. Extra synd då att vi gör vår sämsta match hittills. Känns som att alla går på 90%.
Naturligtvis ingen omöjlighet att vända på det här. Men vaska gärna om lite så ökar nog de chanserna.
Naturligtvis ingen omöjlighet att vända på det här. Men vaska gärna om lite så ökar nog de chanserna.
-
- Säsongskort: Ja
Ja, de har ju bara gjort 27 respektive 25 grundseriepoäng sedan dess.Vikas skrev:De har varit dåliga sen September förra året.Djurgårn skrev:Man undrar fortfarande var Lilja och Josefson är. Jag har knappt sett skymten av de under den här matchserien....
Vi vinner inga matcher där vi hamnar i underläge. Svaga psyken i de här smågrabbarna.
Gäller att avgöra den här serien i bortamatchen som är kvar då vi inte har en chans hemma.
Gäller att avgöra den här serien i bortamatchen som är kvar då vi inte har en chans hemma.
Många som inte håller med. Jag tycker däremot att det är rent flax att vi leder med 3-1 i matcher. Det är inte kul att titta på detta skitspel, oavsett om vi vinner.DIFtomppa skrev:Ska jag va helt ärlig tycker jag inte att vi förtjänar att gå vidare ur denna serie. Skellefteå bättre än oss på alla punkter förutom målvaktsspel samt effektivitet.
Absolut sämsta insatsen jag skådat i en slutspelsserie i hela mitt liv.