Har någon koll på ungefär vad som krävs av datorn för att kunna se en streamad sändning?
Krävs inte så hemst mycket av datorn bara du har ett bra bredband.
Förut hade jag 2mbit och då "laggade" det. nu har jag 24 så jag behöver inte oroa mej:)
ingen aning om hur många jag har men säkert över 20
Har någon koll på ungefär vad som krävs av datorn för att kunna se en streamad sändning?
Krävs inte så hemst mycket av datorn bara du har ett bra bredband.
Förut hade jag 2mbit och då "laggade" det. nu har jag 24 så jag behöver inte oroa mej:)
ingen aning om hur många jag har men säkert över 20
LHC torskade ju senast, 1-4 mot SAIK, så det inger ju hopp....iofs var SAIK effektiva som fan i PP. Hoppas folk inser vikten av att få bort Weinhandl så mycket ur spelet som möjligt.
Hoppas vi vinner detta bortamötet genom att spela smart bakåt och så gör vi tre mål framåt via Otto, Dicken och Bengan. Bengan har fått åka och åka utan få göra mål nu så jag tror det är viktigt för honom att göra ett mål nu.
Vi började lika bra som/bättre än LHC, men efter deras första PP så fick vi ju mest täppa till bakåt. Vi måste ju dock få våra chanser i PP och då ska den fan sitta. Larsson har varit grymt bra hittills, skönt.
Också skönt att se att Säcken lirar Falk med Linkan-Hörnqvist samt att Ask - Bäcker - Danielsson får fortsätta att spela bra tillsammans.
Period 1 0-0
Höjdare 1
Printz onicetackling på Niklas Persson klockren, alla ropade på utvisning.
Höjdare 2
Ossis tackling på Kim stål så klockren så man bara mös.
Höjdare 3
Axelsson smygare strax utanför, och Hörnqvist kamp framför mål.