Det stod inget i dagens "Punkt se" om att Bremberg skulle vara borta, så då antar jag att han är spelklar. Är det någon som vet hur det går för Ronnie och de andra som är skadade? När kan de vara tillbaka?
Det enda som betyder något är att du är där. kom igen stöd Djurgården
Höken skrev:Ossi vs Fernholm, vem vinner?
Tror jag har svaret
Sitter fortfarande och myser över att Ferna gick till Linköping. Maken till mer överskattad spelare får man leta efter. Killen verkar inte ens veta hur man tacklas.
Ossi och Printz manglar honom
"Jag älskar Sverige och Djurgården" - José Theodore
Nej killar, jag streamar. Fan med, skulle verkeligen upp till Linköping, vad händer? Joo min "vänsterskinka" har fått en spricka i benet. Så nu går man på kryckor då ja, ingen resa av såklart. Så jag hade ändå lagt av massa pengar på matchen så varför inte streama då.
stolpskott skrev:Nej killar, jag streamar. Fan med, skulle verkeligen upp till Linköping, vad händer? Joo min "vänsterskinka" har fått en spricka i benet. Så nu går man på kryckor då ja, ingen resa av såklart. Så jag hade ändå lagt av massa pengar på matchen så varför inte streama då.
<3
jag ska också bjuda på ngra matcher de lovar jag, lägg de på minnet Ska bara få min nya mobil från tre så ska det beställas tror farsan går i taket om ja ringer från hemtelefonen, tror väl ja sitter inne hela nätterna på porrsamtal eller nåt