BOMBOM BOUCHARD skrev:
På plan upplever jag shl tempo. När jag sitter i avbytarbåset ser polarna ut att hålla riktigt dassigt div 4 tempo.
Riktigt mörkrädd blir man när man blir sönder och ifrånåkt av ungar som har ett par år kvar till TV-pucks-ålder. Bara skottet och en och annan räv bakom örat man har kvar som övertag.
Det går FORT i dagens hockey.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
BOMBOM BOUCHARD skrev:...........
På plan upplever jag shl tempo. När jag sitter i avbytarbåset ser polarna ut att hålla riktigt dassigt div 4 tempo.
Vad du än gör - bli inte filmad "in action". Jag bad frugan filma mig medan jag "gav järnet" på isen. Ingen rolig syn när man kollade resultatet.
Redan försent....frugan och barnen sitter alltid på första parkett vid matcher, det finns ett par hemska minuter att kolla på.
Å andra sidan, hon tycker att jag är riktigt duktig. Men så har hon aldrig sett en minut av hockeyn som går på tv heller.
Edit: Axelsson måste bara kunna spela på samma nivå som senaste omgångarna om vi ska vidare. Att han klev av behöver ändå inte betyda att skadan förvärrats.
Håller tummarna.
Vore katastrof med Dick. Äntligen fått fart på en bra leadingline som kunnat steppa upp när Josef-kedjan dippat. Vilket tyvärr hänt ofta. Till stor del fansens förtjänst med allt tjat om Axelsson - Bergfors
Skulle han missa så är vi körda. Om inte Josef och gänget helt otroligt lirar som i höst.
Man ser honom på matcher då och då och man får egentligen ingen information om status heller. Han bara finns där i bakgrunden men ingen säger något. Hade det varit riktigt illa så måste de ha gått ut med att hans karriär är över vid det här laget?
Vad tror ni händer egentligen? Finns det en liten chans att han är tillbaka nästa säsong? Kommer han ge det en sista chans?
Man ser honom på matcher då och då och man får egentligen ingen information om status heller. Han bara finns där i bakgrunden men ingen säger något. Hade det varit riktigt illa så måste de ha gått ut med att hans karriär är över vid det här laget?
Vad tror ni händer egentligen? Finns det en liten chans att han är tillbaka nästa säsong? Kommer han ge det en sista chans?
Hade han inte satsat på att komma tillbaka till hockeyn hade det utannonserats för länge sedan.
Hade han inte satsat på att komma tillbaka till hockeyn hade det utannonserats för länge sedan.
Min känsla är att Ante efter smällen och efter en viss tids funderande bestämde sig för att ge det en sista chans och redan då, tillsammans med Djurgården, bestämmer sig för att nästa säsong är prio, och nuvarande säsong ställs in.
Att huvudet måste få vila ordentligt utan press på att återställas inom en viss tid. Hade man tryckt på och "skyndat" rehaben så hade han kanske kunnat spela slutspelet eller i värsta fall inte kommit tillbaka alls. Nu satsar man allt på en lång och utdragen rehab med siktet inställt på September istället.
Men som sagt, bara tankar från min sida.
För klubbens skull hade det varit bättre om Ante tackat för sig nu. Tror inte ett ögonblick på att vi ska kunna räkna med honom under nästa säsong. Det är slut och det är så ledsamt så det ibte finns ord. Nu låses en gigantisk lönepost upp vilket tvingar jocke att värva budget centrar.