Djurgårdens IF, J20

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Användarvisningsbild
Palmgren

Inlägg av Palmgren »

Djurgården lirade ingen bra hockey ikväll. Men stödet på läktaren var det bästa J20 haft på bortaplan den här säsongen, det kan jag garantera. Men spelet var riktigt, riktigt lamt.
Användarvisningsbild
Crashmash
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Crashmash »

Tycker detta kan bli en bra juniortråd, om topic ändras till något åt det hållet :)

Detta passar nog bäst här att 15-åriga målvakten Jacob Bruér lämnat kungliga Djurgårn för hampaby, ajaj.

Skön seger för J20 idag!
Användarvisningsbild
Höken

Inlägg av Höken »

William Wallén är ju riktigt grym. 9 matcher...15 poäng! Synd att han är så ung, annars skulle det bara vara att plocka upp honom. Kolla min blogg nedan och se alla statistik, eller kolla det på swehockey.se
Intressant att se hur det kommer att arta sig för J20.
Skribent och bloggare på SvenskaFans.com
Användarvisningsbild
Palmgren

Inlägg av Palmgren »

William Wallén är en spelare för framtiden. Han är ju 91:a och behöver växa på sig lite, men om 1-2 år så är det bara att plocka upp honom.
Halford

Inlägg av Halford »

Var och såg på matchen i lördags och jag tyckte då att även Jacob josefson imponerade (också 91). Otroligt roligt att vi lyckas få fram så många talanger som vi får.

Mark in da Park vet jag inte direkt om jag tycker övertygade i den matchen dock. Skönt att inte Daniel Larsson inte var borta någon match för då hade det nog varit rätt kört.
degen

Inlägg av degen »

Halford skrev:Var och såg på matchen i lördags och jag tyckte då att även Jacob josefson imponerade (också 91). Otroligt roligt att vi lyckas få fram så många talanger som vi får.

Mark in da Park vet jag inte direkt om jag tycker övertygade i den matchen dock. Skönt att inte Daniel Larsson inte var borta någon match för då hade det nog varit rätt kört.
När jag sett han har han varit bra, annars har vi ju Lill-Riddarn!
Djurgården
Användarvisningsbild
Caveman
Säsongskort: Ja

Inlägg av Caveman »

DIF - Timrå 1-2, trots att skotten blev 41-16!
StoltLHFare

Inlägg av StoltLHFare »

Enbom skrev:Äh, hejar faktiskt på Norrbotten. Sebbe Porsberger är bror till en i mitt lag så det blir ju så, han sitter i utvisningsbåset nu btw.

Men fint av Wallén, han har ju pucken hela tiden
Oskar Nilsson är min bror han var med.
Vem bryr sig om Johan spelar i ditt lag?
Forza Luleå i med och motgångar!
Användarvisningsbild
odburt

Inlägg av odburt »

Förlåt, men vad gör lulefans i vårt forum, diskuterandes Luleås juniorers släktskap?

Kan vi inte anlita städhjälp på detta forumet snart?
Användarvisningsbild
carl-bysen

Inlägg av carl-bysen »

Jag tycker J20 har inlett positivt den här säsongen kanske något ig där och där men annars har det gått ganska bra enligt mig.
Skriv svar