Skadetråden
Re: Skadetråden
Bra källa säger
Alsing ska vara ok när som kanske spelar mot Fuckers bollklubb
Jonte ska ha fått huvudvärk !?
Urbom visste han ennu inte vad som hänt !?
Alsing ska vara ok när som kanske spelar mot Fuckers bollklubb
Jonte ska ha fått huvudvärk !?
Urbom visste han ennu inte vad som hänt !?
Urbom lirade väl hela matchen igår? Eller missade jag att han gick av helt.
https://hockeynews.se/articles/7593/Manijock skrev:Urbom lirade väl hela matchen igår? Eller missade jag att han gick av helt.
Urbom och Garrison osäkra till imorgon. Alsing och Jonte missar. Axel Andersson tillbaka efter utlåning.
mb81 skrev:https://hockeynews.se/articles/7593/Manijock skrev:Urbom lirade väl hela matchen igår? Eller missade jag att han gick av helt.
Urbom och Garrison osäkra till imorgon. Alsing och Jonte missar. Axel Andersson tillbaka efter utlåning.
Hoppas att det bara handlar om att vara försiktiga och låta killarna vila
Så typiskt med alla skador nu när vi äntligen började lira bra inför kvarten.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Garrison är ju faktiskt bara sjuk.
Olle är säkert tillbaka till första kvartsfinalen, gissar att Urbom är det också - det såg inte alldeles för farligt ut igår. Jonte större avbräck, högre risk att han blir borta längre men mig veterligen har han väl ingen större problematik sen tidigare och då brukar väl en återkomst kunna vara närmre i tiden/det vara mindre risk för stora bakslag.
Olle är säkert tillbaka till första kvartsfinalen, gissar att Urbom är det också - det såg inte alldeles för farligt ut igår. Jonte större avbräck, högre risk att han blir borta längre men mig veterligen har han väl ingen större problematik sen tidigare och då brukar väl en återkomst kunna vara närmre i tiden/det vara mindre risk för stora bakslag.
25/4-2025
Rätt galet dock att det nu ändå i princip är konkurrens om winger-platserna. Bemström, Fjällby, Jonte, Bergfors och ändå gubbar på skadelistan och juniorer på sejour.förevigtdjurgården skrev:Garrison är ju faktiskt bara sjuk.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Jonte s huvudvärk har försvunnet och mår ok uppgift från lördagsmorgonen
Men vad det betyder i trappan kanske någon annan kan fylla i ?
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Det som oroar är att han ju var ”återställd” för någon vecka sedan också. Sedan bakslag direkt i första matchen.BIX skrev:Jonte s huvudvärk har försvunnet och mår ok uppgift från lördagsmorgonen
Jag räknar bort Jonte i mötena med Saik, sedan är allt annat en bonus.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Det som oroar är att han ju var ”återställd” för någon vecka sedan också. Sedan bakslag direkt i första matchen.BOMBOM BOUCHARD skrev:BIX skrev:Jonte s huvudvärk har försvunnet och mår ok uppgift från lördagsmorgonen
Jag räknar bort Jonte i mötena med Saik, sedan är allt annat en bonus.[/
Ja så kan det va med lite otur
Hoppas doc att han kan vara tillbaks mot saik
Behöver få igång kemi i den kedjan så vi har 3 produserande i slutspelet
Men Oj vilken tur för laget att vi blev topp 6 o får vila skavanker
Ja måste tyvärr medela att det lutar åt att du har rätt ang Jonte han fick yrsel o illamående efter fysträning senaste passet tråkigtBOMBOM BOUCHARD skrev:Det som oroar är att han ju var ”återställd” för någon vecka sedan också. Sedan bakslag direkt i första matchen.BIX skrev:Jonte s huvudvärk har försvunnet och mår ok uppgift från lördagsmorgonen
Laget var helt återställt igår sen kom Jonte s bakslag
Dok är alla andra hela och vad jag tolkade som finns inga skavanker kvar till martch dag.
Peppar peppar !!!
Dok är alla andra hela och vad jag tolkade som finns inga skavanker kvar till martch dag.
Peppar peppar !!!
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Usch, börjar verkligen hata dessa huvudskador. Nästan så att man vill ta sina grabbar från hockeyspelandet på grund av det. Samtidigt vet jag hur underbar sporten kan vara. Därför jag trots 40 plus spenderar sena kvällar på veteranhockeyträningarna.BIX skrev:Ja måste tyvärr medela att det lutar åt att du har rätt ang Jonte han fick yrsel o illamående efter fysträning senaste passet tråkigtBOMBOM BOUCHARD skrev:Det som oroar är att han ju var ”återställd” för någon vecka sedan också. Sedan bakslag direkt i första matchen.BIX skrev:Jonte s huvudvärk har försvunnet och mår ok uppgift från lördagsmorgonen

– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Går nog inte lika fort på era träningarBOMBOM BOUCHARD skrev:Usch, börjar verkligen hata dessa huvudskador. Nästan så att man vill ta sina grabbar från hockeyspelandet på grund av det. Samtidigt vet jag hur underbar sporten kan vara. Därför jag trots 40 plus spenderar sena kvällar på veteranhockeyträningarna.BIX skrev:Ja måste tyvärr medela att det lutar åt att du har rätt ang Jonte han fick yrsel o illamående efter fysträning senaste passet tråkigtBOMBOM BOUCHARD skrev:Det som oroar är att han ju var ”återställd” för någon vecka sedan också. Sedan bakslag direkt i första matchen.BIX skrev:Jonte s huvudvärk har försvunnet och mår ok uppgift från lördagsmorgonen

- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
På plan upplever jag shl tempo. När jag sitter i avbytarbåset ser polarna ut att hålla riktigt dassigt div 4 tempo.#10 skrev:Går nog inte lika fort på era träningarBOMBOM BOUCHARD skrev:Usch, börjar verkligen hata dessa huvudskador. Nästan så att man vill ta sina grabbar från hockeyspelandet på grund av det. Samtidigt vet jag hur underbar sporten kan vara. Därför jag trots 40 plus spenderar sena kvällar på veteranhockeyträningarna.BIX skrev:Ja måste tyvärr medela att det lutar åt att du har rätt ang Jonte han fick yrsel o illamående efter fysträning senaste passet tråkigtBOMBOM BOUCHARD skrev:Det som oroar är att han ju var ”återställd” för någon vecka sedan också. Sedan bakslag direkt i första matchen.BIX skrev:Jonte s huvudvärk har försvunnet och mår ok uppgift från lördagsmorgonen