Linköpings HC - Djurgårdens IF, 15/10 2007
- Raffe_DIF89
- Raffe_DIF89
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Raffe_DIF89
Låter bra det, vi kommer nog bli uppåt 70 stycken om jag har räknat rätt på alla som har sagt att dom ska ditJockmaniac skrev:Då var det klart då att jag och min bror kommer vara därOm det inte blir fullsatt vill säga, för vi kommer köpa direktköp.
GÖR DET RÄTTA HATA CLOETTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MOT 17:E
Vi har hört de nu...Raffe_DIF89 skrev:Låter bra det, vi kommer nog bli uppåt 70 stycken om jag har räknat rätt på alla som har sagt att dom ska ditJockmaniac skrev:Då var det klart då att jag och min bror kommer vara därOm det inte blir fullsatt vill säga, för vi kommer köpa direktköp.
-
Han får säga det så mycket han vill! Dags och tagga till allihop! Jag är också där, nu jävlar sjunger vi!!Pinnen skrev:Vi har hört de nu...Raffe_DIF89 skrev:Låter bra det, vi kommer nog bli uppåt 70 stycken om jag har räknat rätt på alla som har sagt att dom ska ditJockmaniac skrev:Då var det klart då att jag och min bror kommer vara därOm det inte blir fullsatt vill säga, för vi kommer köpa direktköp.
Men Cloetta råkar faktiskt vara mitt favoritchokladstolpskott skrev:Han får säga det så mycket han vill! Dags och tagga till allihop! Jag är också där, nu jävlar sjunger vi!!Pinnen skrev:Vi har hört de nu...Raffe_DIF89 skrev:Låter bra det, vi kommer nog bli uppåt 70 stycken om jag har räknat rätt på alla som har sagt att dom ska ditJockmaniac skrev:Då var det klart då att jag och min bror kommer vara därOm det inte blir fullsatt vill säga, för vi kommer köpa direktköp.

Käka marabou iställetPinnen skrev:Men Cloetta råkar faktiskt vara mitt favoritchokladstolpskott skrev:Han får säga det så mycket han vill! Dags och tagga till allihop! Jag är också där, nu jävlar sjunger vi!!Pinnen skrev:Vi har hört de nu...Raffe_DIF89 skrev:Låter bra det, vi kommer nog bli uppåt 70 stycken om jag har räknat rätt på alla som har sagt att dom ska ditJockmaniac skrev:Då var det klart då att jag och min bror kommer vara därOm det inte blir fullsatt vill säga, för vi kommer köpa direktköp.

En tunnbrödsrulle från Stångebro gatukök och några bärs innan matchen imorn... då blir man lagom tilltänd sen, mest av ölen dock. *he he* Skulle vara så jävla skönt om vi vann imorn annars lär jag bli trackad av grannarna och arbetskamraterna efteråt... i annat fall säger de inte ett knyst... konstigt det där. Hoppas det blir fullsatt, alltid kul att se deras miner när vår klack sjunger ut dom oavsett antal på oss.
NU TAR VI DOM!!!
NU TAR VI DOM!!!
DIF 4 Ever
- Raffe_DIF89
Exakt NU JÄVLAR TAGGAR VI TILL OCH KROSSAR BONDJÄVLARNA, hörde att JK skulle ha försäljning också, ännu en anledning att dyka upp i lagårnblocco skrev:Käka marabou iställetPinnen skrev:Men Cloetta råkar faktiskt vara mitt favoritchokladstolpskott skrev:Han får säga det så mycket han vill! Dags och tagga till allihop! Jag är också där, nu jävlar sjunger vi!!Pinnen skrev:Vi har hört de nu...Raffe_DIF89 skrev: Låter bra det, vi kommer nog bli uppåt 70 stycken om jag har räknat rätt på alla som har sagt att dom ska dit
GÖR DET RÄTTA HATA CLOETTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, Jag bytte från OLW till Estrella när jag såg att olw sponsrade fbk!!
MOT 17:E