Linköpings HC - Djurgårdens IF, 15/10 2007

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Jockmaniac
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Jockmaniac »

Men hur har ni som köpt biljetter gjort? Eller tänker alla köpa på plats? Jag och min bror tänker nog köpa på plats, då är det väl bara att säga att vi vill ha platser i bortaklacken.
100% DJURGÅRDSJ***L
Användarvisningsbild
Raffe_DIF89

Ja gör som ni (jockmanic)

Inlägg av Raffe_DIF89 »

Ja så gör jag också jag skiter i att ta ut våra biljetter, vi köper på plats istället som ni gör, annars är det ju risk att man hamnar på neutrala läktarn med massa koskit stinkande bondjävlar hehe
MOT 17:E
theolito

Inlägg av theolito »

Tror att djurgårn kan knipa en 3 poängare i lkpg med lite tur :D
Användarvisningsbild
Palmgren

Inlägg av Palmgren »

Jag skulle bli oerhört förvånad om DIF tar några poäng i den här matchen. Jag tror på typ 5-0 till Linköping.
micke_1891

ok

Inlägg av micke_1891 »

Tror liksom Palmgren på förlust, sen om det blir en match där vi är totalt utspelade eller om vi bara inte räcker till i slutet har jag inte en anning om. Vore dock skönt om "Linkan" och dne kedjan producerade ett par poäng.
Det enda som betyder något är att du är där. kom igen stöd Djurgården
Användarvisningsbild
Remy Lebeau

Re: ok

Inlägg av Remy Lebeau »

Linköping - Djurgården 4-1.

Djurgården kommer med en seger i ryggen, samtidigt som Linköping blev förnedrade av Skellefteå borta senast. Tror att Linköping är mer hungriga i denna match.

Hoppas dock att Ossi och Printz manglar Fernholm.
"Jag älskar Sverige och Djurgården" - José Theodore
Användarvisningsbild
Mans91

Inlägg av Mans91 »

Linköping - DIF 2-4
Djuuuuuuuuuuuuu
Användarvisningsbild
Stocky
Säsongskort: Ja

Inlägg av Stocky »

Känns som det kan gå hur som helst! LHC har ju riktigt vasst anfall men hemmåt är dom ju kass, räcker ju säga Fernholm ;)

4-5 till DIF
Användarvisningsbild
Raffe_DIF89

DET SKA MULLRA

Inlägg av Raffe_DIF89 »

ALLA JÄVLAR SKA TILL LINKÖPING IMORN ANNARS TROR DOM INAVLADE BÖNDERNA BARA ATT DOM ÄR NÅT!!!!!!!!!!!!!!

GÖR DET RÄTTA HATA CLOETTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MOT 17:E
Peter Nilsson

Inlägg av Peter Nilsson »

Ledsen över det här men ska DIF forstätta sitt fegspel på bortaplan tror jag det kommer att bli precis lika tråkigt som förra året med missat slutspel. Det är dags för Säcken att släppa lite på bromsklossarna borta ifall det ska hända något. Vet att vi ioch för sig slog brynäs på bortaplan men hallå, hur bra är dom för tillfället.

5-1 till LHC tippar jag :cry:
Användarvisningsbild
Palmgren

Inlägg av Palmgren »

Linköpings femma med Weinhandl är riktigt bra. Och den femman kommer Djurgår'n få problem med. För att DIF ska ha någon chans på att ta poäng mot Linköping krävs det en väldigt effektiv hockey med bra försvarsspel och ruskigt snabba kontringar. Inför den här matchen är jag pessimistisk, men jag hoppas givetvis på det bästa.

Visa hjärta Djurgår'n!
Peter Nilsson

Palmgren skrev:Linköpings femma med Weinhandl är riktigt bra. Och den femman kommer Djurgår'n få problem med. För att DIF ska ha någon chans på att ta poäng mot Linköping krävs det en väldigt effektiv hockey med bra försvarsspel och ruskigt snabba kontringar. Inför den här matchen är jag pessimistisk, men jag hoppas givetvis på det bästa.

Visa hjärta Djurgår'n!
Tror nyckeln till framgång i den här matchen är att Säcken låter våra bästa spelare spela mycket, med andra ord hård cochning från första stund.
Användarvisningsbild
Palmgren

Inlägg av Palmgren »

Peter Nilsson skrev:
Palmgren skrev:Linköpings femma med Weinhandl är riktigt bra. Och den femman kommer Djurgår'n få problem med. För att DIF ska ha någon chans på att ta poäng mot Linköping krävs det en väldigt effektiv hockey med bra försvarsspel och ruskigt snabba kontringar. Inför den här matchen är jag pessimistisk, men jag hoppas givetvis på det bästa.

Visa hjärta Djurgår'n!
Tror nyckeln till framgång i den här matchen är att Säcken låter våra bästa spelare spela mycket, med andra ord hård cochning från första stund.
Ja, sen får inte Djurgårdens spelare ligga i knä på målvakten. Då kommer Linköping att pressa på och Djurgården kommer att rasa totalt. Man måste visa lite vilja och mycket mod. Då har man chans att plocka poäng mot LHC.
Peter Nilsson

Palmgren skrev:
Peter Nilsson skrev:

Visa hjärta Djurgår'n!
Ja, sen får inte Djurgårdens spelare ligga i knä på målvakten. Då kommer Linköping att pressa på och Djurgården kommer att rasa totalt. Man måste visa lite vilja och mycket mod. Då har man chans att plocka poäng mot LHC.
Det tror jag också, ligga nära motståndarna i mittzon, vinna puken och raka vägen till mål
Användarvisningsbild
Palmgren

Inlägg av Palmgren »

Precis. Sen tror jag även att Säcken och Micke måste våga testa saker & ting. Byta plats på vissa killar, kolla vilka formationer som passar bäst tillsammans helt enkelt.
Men en poäng till DIF imorgon och jag svävar fram på vita moln.
Skriv svar