Jag tycker faktiskt han satsar. Han fick en tackling av garrison som han inte tålde, sen ville han ge igen på alla. Han satsade ganska rejält lite innan som såg nästan ut som en hopp tackling mot sarg/spelare. Och sen denna. Ut med han!crike1 skrev:Jag tycker Ginnings ändå är ok, framförallt ser han inte ut o satsa, han kunde verkligen dödat Jonte där. Sen är han lång som fan och Jonte är redan lägre än vanligt i situationen.ciirree skrev:Borde bli granskning på Ginning va? Uppåtrörelse och misstänkt hopp tycker jag.
Även Karlsson ska väl granskas för den crosscheckingen?
Karlsson ska absolut stängas av, iaf om man ser på andra liknande situationer.
SHL 18/19 : Linköping - Djurgårdens IF 23/2-2019
Re: SHL 18/19 : Linköping - Djurgårdens IF 23/2-2019
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Tyckte den såg ruggigt ful ut ”live” men i reprisbilderna från annan vinkel såg den ändå rätt normal ut. Jonte viker undan men kommer inte helt loss, tyvärr. Hoppas det går/gick bra för honom iallafall.williams skrev:Jag tycker faktiskt han satsar. Han fick en tackling av garrison som han inte tålde, sen ville han ge igen på alla. Han satsade ganska rejält lite innan som såg nästan ut som en hopp tackling mot sarg/spelare. Och sen denna. Ut med han!crike1 skrev:Jag tycker Ginnings ändå är ok, framförallt ser han inte ut o satsa, han kunde verkligen dödat Jonte där. Sen är han lång som fan och Jonte är redan lägre än vanligt i situationen.ciirree skrev:Borde bli granskning på Ginning va? Uppåtrörelse och misstänkt hopp tycker jag.
Även Karlsson ska väl granskas för den crosscheckingen?
Karlsson ska absolut stängas av, iaf om man ser på andra liknande situationer.
25/4-2025
Stuga DIF i kväll!
Jag gillar verkligen att Jesper Pettersson ställde upp för Jonte! Jag är svag för sånt.

Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Ginning är skit
Ceterum censeo Solna esse delendam
Grym match av Hultström och Lilja. I övrigt väldigt blandat! Jensen gör en tavla men i övrigt vansinnigt stabil.
Garrison har problem med systemet. Helt vilsen emellanåt! Grymt skön seger, totalt glädjerus efter slutsignal. Någon som vet vad som hände på läktaren i tredje? Grymt bra stämning i Linköping ändå. Slutspelshets nästan! Gillart.
Garrison har problem med systemet. Helt vilsen emellanåt! Grymt skön seger, totalt glädjerus efter slutsignal. Någon som vet vad som hände på läktaren i tredje? Grymt bra stämning i Linköping ändå. Slutspelshets nästan! Gillart.
Skönt att höra att vi stod upp på läktaren oxåManijock skrev:Grym match av Hultström och Lilja. I övrigt väldigt blandat! Jensen gör en tavla men i övrigt vansinnigt stabil.
Jeppe P stod upp för Jonte. Det är ett sundhetstecken. Hans ord likaså. Han må va kort men vilken jävla jätte han är. <3
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Riktigt nöjd så här i efterhand. LHC spelade sin bästa hockeymatch sedan oktober och en av de bättre på hela säsongen och trots att vi inte är i form så redde grabbarna ut det. Bara PP som var ett riktigt nedköp.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Vill gärna ha en skaderapport nu. Dels på de nya, det vill säga Jonte och Urbom. Men även på Josef och Adam. Är de aktuella redan på tisdag? Behöver verkligen våra stjärnor nu till slutspurten...
Norell - Hultström - Lilja - Josefson - Brodin
Alsing - Nilsson - Bemström - Davidsson - Davidsson
Urbom - Pettersson - Axelsson - Strandberg - Bergfors
Garrison - Fjällby - Wirtanen - Guter/Hank
Testa snälla....
Norell - Hultström - Lilja - Josefson - Brodin
Alsing - Nilsson - Bemström - Davidsson - Davidsson
Urbom - Pettersson - Axelsson - Strandberg - Bergfors
Garrison - Fjällby - Wirtanen - Guter/Hank
Testa snälla....
Kan inte nån lägga upp en GIF på Liljas tackling på Bibic strax innan segermålet?