Han är härlig. Sedan var det ju medias gullegrisar Skajk som behandlats orättvist.
Vet inte om det är för att experterna vågar/kan vara neutrala med ett lag utan publikintresse, belägrat i norrland osv.
Skulle de visa sig partiska mot storstadslag går väl de fåtalet skajksympatisörer/luläbor bananas.
Tänk er om Wikegård klagat på att domarna dömt fel mot DIF. Halleluja.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Lee Harvey Oswald skrev:TIK, kölhalade ännu en match, dom har alltså tagit 1p på de senaste 8 matcherna.
Korrekt, det var DIF som var generösa och bjöd på den
Har svårt att se detta TIK kunna sprattla till liv mot ett heltaggat aik
Mora/Örebro tror jag är för starka för AS-lagen
Tippar ändå Timrå mot Gnaget då Gnagets målvakter suger(förutsatt att Jönsson) är borta resten av säsongen
Lee Harvey Oswald skrev:TIK, kölhalade ännu en match, dom har alltså tagit 1p på de senaste 8 matcherna.
Korrekt, det var DIF som var generösa och bjöd på den
Har svårt att se detta TIK kunna sprattla till liv mot ett heltaggat aik
Mora/Örebro tror jag är för starka för AS-lagen
Tippar ändå Timrå mot Gnaget då Gnagets målvakter suger(förutsatt att Jönsson) är borta resten av säsongen
Aah, korrekt, hade missat det.
Ja, då ser det ju bättre ut
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Vikas skrev:Ryktas om att Örebro fått betala multum för Enroth i målet.
Om de undviker kval så landar hans lön på 300,000:- PER MATCH.
Nja, sanning med modifikation. OM Örebro spelar i SHL nästa år så får han en bonus. En stor del av alla stålar står dock sponsorerna för och ser man till de 45+ miljoner som Örebro torskar OM de åker ur SHL så är det ju ett rent klipp.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Ser SAIK-Luleå. Bulan blir på riktigt mer arg på domaren efter en felaktig icing än vad någon i DIF båset blivit på hela säsongen. Jag saknar verkligen humör och attityd i hockey.
Mattias_87 skrev:Ja resultaten går inte med oss längre...
Tycker jag ändå dom gjorde, man kunde ju inte ha räknat med att Timrå och Mora skulle ta poäng. Däremot var det bra att Skellefteå och Brynäs inte fick mer kontakt. Vi ökade även avståndet till sjundeplatsen med 1p denna omgången.
Mattias_87 skrev:Ja resultaten går inte med oss längre...
Tycker jag ändå dom gjorde, man kunde ju inte ha räknat med att Timrå och Mora skulle ta poäng. Däremot var det bra att Skellefteå och Brynäs inte fick mer kontakt. Vi ökade även avståndet till sjundeplatsen med 1p denna omgången.
Man kunde ju ha hoppats att något av dom skulle skrälla ikväll iallafall. Sedan hade jag föredragit Brynäsvinst framför HV vinst.