Tips på hur tabellen slutar i vår..
- blårandigt
- Säsongskort: Ja
- blårandigt
Ajajaj! Ja hans inställning efter MoDo matchen har varit under all kritik! Snudd på att han måste bänkas! Ger inga bra vibbar med en som ger upp när en passning inte går framblocco skrev:Så här sa Linkan i en intervju i DN:
- De som säger att det blir slutspel får stå för det själva. När jag frågar mig själv om målsättningen, så tänker jag i stället att vi ska hålla oss undan kvalserien. Allt annat är en bonus som jag ser det.
- Emil Svelander
- Medlem: Ja, vanlig medlem
-
- Lee Harvey Oswald
Inför förra säsongen stod DIF & gapade
-I år SKA det bli slutspel!
Vad hjälper det när truppen ser ut som den gör?
Vem tror ni har bäst koll på förmågan hos årets trupp, "förståsigpåare" här på forumet eller Linkan?
Ser inget negativt i att Bremberg är realist.
Prio 1 är fortfarande att undvika kvalserien, sedan i slutet av feb om DIF fortfarande är med i slutspelsdiskutionen tror jag knappast att dom lutar sig tillbaka & skiter i slutspel bara för att målet är uppnått.
-I år SKA det bli slutspel!
Vad hjälper det när truppen ser ut som den gör?
Vem tror ni har bäst koll på förmågan hos årets trupp, "förståsigpåare" här på forumet eller Linkan?
Ser inget negativt i att Bremberg är realist.
Prio 1 är fortfarande att undvika kvalserien, sedan i slutet av feb om DIF fortfarande är med i slutspelsdiskutionen tror jag knappast att dom lutar sig tillbaka & skiter i slutspel bara för att målet är uppnått.
-
Men mina herrar? Snälla... Vad är detta för prat? Linkan gnällde i media förra året också, då han tyckte att DIF behövde mer spets spelare. Vilket var sant, Linkan var vår enda tillgång, Bäcker,Bengan,Jiri med. Men absolut Linkan. I lördags så spelade Linkan inte jätte bra, man såg lite av honom i tredje perioden, men då klev von Otto och Axelsson fram.
Men nu till själva grejen, tänk om alla Djurgårds supportrar skulle tänkt så? DÅ om nåt kommer DIF till kvalserien, men inte om vi är där. Vi hjälper DIF till slutspel iår!
Men nu till själva grejen, tänk om alla Djurgårds supportrar skulle tänkt så? DÅ om nåt kommer DIF till kvalserien, men inte om vi är där. Vi hjälper DIF till slutspel iår!
- blårandigt
Ja, Linkan kan vara en riktig gnällspik.stolpskott skrev:Men mina herrar? Snälla... Vad är detta för prat? Linkan gnällde i media förra året också, då han tyckte att DIF behövde mer spets spelare. Vilket var sant, Linkan var vår enda tillgång, Bäcker,Bengan,Jiri med. Men absolut Linkan. I lördags så spelade Linkan inte jätte bra, man såg lite av honom i tredje perioden, men då klev von Otto och Axelsson fram.
Jag vete fan! Jag börjar tro att Linkan lurar oss med sitt gnäll. Han är inne på sin 14e säsong för Djurgården. Om han skulle vara så missnöjd skulle han inte skrivit treårs-kontrakt med klubben. Nej, han gör nåt fuffens, flyttar uppmärksamheten från nåt annat måhända?blårandigt skrev:Ja, Linkan kan vara en riktig gnällspik.stolpskott skrev:Men mina herrar? Snälla... Vad är detta för prat? Linkan gnällde i media förra året också, då han tyckte att DIF behövde mer spets spelare. Vilket var sant, Linkan var vår enda tillgång, Bäcker,Bengan,Jiri med. Men absolut Linkan. I lördags så spelade Linkan inte jätte bra, man såg lite av honom i tredje perioden, men då klev von Otto och Axelsson fram.
- blårandigt
- blårandigt
magsårs-spänning , om varenda match blir skillnaden mellan 7-12 plats så är de fan inte kul.blocco skrev:Varför vara ledsen över det? Då kanske vi får uppleva samma spänning som förra året. Men förhoppningsvis med den skillnaden att vi går till slutspel.blårandigt skrev:Har en känsla av att de här kommer bli en äckligt jämn tabell