Riktigt taggad inför denna seriefinal, men också lite ångest. Får vi gå på uppehåll som serieledare? Om vi förlorar kan vi hamna på fjärdeplats också i värsta fall. Serien är så jämn att det är hemskt.
Våran form är mycket bättre än Luleås som bara har tagit 5/15 poäng sista fem matcherna. Däremot har vi väl lite svårt för deras sätt att spela, men ett komplett lag men självförtroende kan man komma långt på.
Matcher uppe i "Delfinen" eller vad de kallar arenan för nuförtiden har alltid varit given torsk.
3P så är helgen gjord men jag är glad så länge vi tar fajten i 60min.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Kommer missa matchen live pga jobb, blir att kolla i efterhand imorgon natt istället: det har hitintills varit ett vinnande koncept - senast hade vi 5-1 på Frölunda i första perioden.
Någon underskattning idag från DIF slipper vi nog se.
Jag tror vi har större chans idag mot Luleå än hemma på Hovet.
Deras Minimera ytor/gnet/screen-hockey gör sig klart bättre när dom inte förväntas föra spelet (Luleå är 7:a i hemmatabellen, DIF 4:a i bortatabellen)
Första målet vinner.
Våga gå för det!
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Walli är med istället för Hank, men ingen Holtz. Åtta backar igen.
Ärligt talat vilket antiklimax det blev. Går ut stort och marknadsför del hela för att sälja biljetter mm så får han 3 byten. Nästan lite taskigt både mot fans men framförallt honom själv. Lite som att förvänta sig att få ligga men får nöja sig med lite kela typ..