Liken lever. Kors i taket med matchtråd i god tid och ett DIF som hade lekstuga.
Brukar vara bra hockeyunderhållning. Vi är varandras värsta motståndare beroende på dagsform. Behövs dock bra hockey i 60min från vår sida för garanterade 3p och det har grabbarna inte mäktat med ännu denna säsong.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Kommer ihåg att det köades en hel dag (påsk har jag för mig), utanför borta stå för att få komma in. Var endst ett fåtal biljetter som inte gick till de arrangerade resorna ifrån Stockholm. Vill även minnas att det var sista matchen som spelades innan den gamla hallen i Karlstad revs!
Kommer ihåg att det köades en hel dag (påsk har jag för mig), utanför borta stå för att få komma in. Var endst ett fåtal biljetter som inte gick till de arrangerade resorna ifrån Stockholm. Vill även minnas att det var sista matchen som spelades innan den gamla hallen i Karlstad revs!
Åter till tråden. Vi vinner komfortabelt!
En gammal gnagande grej som just återkom när jag såg det där. När Tjärna kom till oss så tyckte jag det var skitknepigt att han skulle spela i #34 eftersom det i min hockeyhjärna var en "måliströja" (Söderström, Tellan mfl). Sen hade jag svårt när Ahlén kom upp från juniorerna och skulle spela i #34. Sen har jag för mig att Tjärna kom hem nåt år senare och då var ordningen ändå på något sätt återställd. Sen fick Brodin den och det störde mig i säkert en säsong eller två. Och inget ont om Tjärnqvist men just nu förknippar man enbart #34 med Brodin.
Blir det #34 som avgör ikväll eller skall man satsa en slant på 3-4?
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.