SHL 18/19 : Frölunda - Djurgårdens IF 26/1-2019
Re: SHL 18/19 : Frölunda - Djurgårdens IF 26/1-2019
Med tanke på vårt fullständigt bottenlösa försvarsnivå, så är ett här inte ens halvvägs hem. Men starten är helt sinnessjuk. Det medges!
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Precis, de belyser väl mest att han inte kommit in helt i spelet än. Det märker man tydligt i vissa situationer, att han har svårt med positionerna. Det leder ju också till att han försätter sig i tidsnöd ibland, eller tolkar spelet fel ibland. Ett par mål bakåt är han direkt skyldig till.#10 skrev:Han har legat bakom 3 mål bakåt oxådaaviid skrev:Studion påstår att Jason behöver lyfta sitt passningsspel? Vad har dom sett som jag har missat? Tycker att han har varit, nästan helt och hållet, felfri i passningsspelet. Det är väl någon puck som han har slagit en meter för långt framför spelare och någon sargstuds som varit lite udda i de första matcherna. Men i övrigt, hur bra som helst.
Nä, håller inte med studion alls i detta. Jason är kung så här långt.
Men får han bort de bitarna kommer han lagom till slutspelet absolut vara en toppback i hela SHL!
-
Precis, de måste ut och kriga direkt i andra, för fisk lär gå ut som satan i andra, så håll emot trycket nu tack!Manijock skrev:Med tanke på vårt fullständigt bottenlösa försvarsnivå, så är ett här inte ens halvvägs hem. Men starten är helt sinnessjuk. Det medges!
Precis det här jag menar. Det är Reideborn som räddar oss direkt i andra. Kunde varit 3-5 nu.
Fan, skärpning. Det är inte över än. Spelar ingen roll om vi leder med 10-0. Spela i 60 min.
Fan, skärpning. Det är inte över än. Spelar ingen roll om vi leder med 10-0. Spela i 60 min.
Hultström måste sluta skjuta på första gubben HELA tiden. Känns som att puckarna antingen tar på första motspelare eller så går den in när han skjuter. Rent livsfarligt!
Med en normal målvakt är det 4-5 Nu.
Med en normal målvakt är det 4-5 Nu.
Visst, jag köper det resonemanget, nästan fullt ut. Man får ju även titta på hur dessa baklängesmål kom till. Den där mot Malmö så var det inte direkt Jasons fel att han blev fast i egen zon, det var andra som orsakade den tidsnöden enligt mig. Nu minns jag inte exakt vem det var.Skidlöparn skrev:Precis, de belyser väl mest att han inte kommit in helt i spelet än. Det märker man tydligt i vissa situationer, att han har svårt med positionerna. Det leder ju också till att han försätter sig i tidsnöd ibland, eller tolkar spelet fel ibland. Ett par mål bakåt är han direkt skyldig till.#10 skrev:Han har legat bakom 3 mål bakåt oxådaaviid skrev:Studion påstår att Jason behöver lyfta sitt passningsspel? Vad har dom sett som jag har missat? Tycker att han har varit, nästan helt och hållet, felfri i passningsspelet. Det är väl någon puck som han har slagit en meter för långt framför spelare och någon sargstuds som varit lite udda i de första matcherna. Men i övrigt, hur bra som helst.
Nä, håller inte med studion alls i detta. Jason är kung så här långt.
Men får han bort de bitarna kommer han lagom till slutspelet absolut vara en toppback i hela SHL!
Målet idag kan ni ju inte heller lasta honom för? sedan vilket det tredje är minns jag inte.
Domarna kämpar för att Fisk ska få komma ikapp.
Så otroligt odisciplinerat. Som gjort för att de ska få ännu mer syre inför tredje..
Solklara utvisningar ju? Går inte att säga emot. Otroligt onödig tvåa från Josef nyss.daaviid skrev:Domarna kämpar för att Fisk ska få komma ikapp.
Tycker förövrigt domarna haft en bra kväll.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Snarare Josefson som försöker bjuda in fiskarna.daaviid skrev:Domarna kämpar för att Fisk ska få komma ikapp.
Domarna har varit perfekta hittils.
Avskaffa tre mot tre.
-
Vill Djurgårn få upp BP-procenten ännu mer eller vad sysslar de med egentligen? Josefs utvisningar är bara ren odisciplin.
Ja. Vi gör en bra andraperiod bortsett dåligt PP och två riktigt korkade utvisningar. Domarna ok.ciirree skrev:Solklara utvisningar ju? Går inte att säga emot. Otroligt onödig tvåa från Josef nyss.daaviid skrev:Domarna kämpar för att Fisk ska få komma ikapp.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Nej, dom är inte solklara. Visst, Josefsons var solklar. Men en liten klapp på rumpan på Lasch räckte tydligen för att han skulle köra döende svanen. Josefsons säger jag inget om däremot.ciirree skrev:Solklara utvisningar ju? Går inte att säga emot. Otroligt onödig tvåa från Josef nyss.daaviid skrev:Domarna kämpar för att Fisk ska få komma ikapp.
Ja dom har varit bra. Dock bör den där lilla läsch åkt ut innan JJ. Kan ingen bara smälla till det lilla äcklet.Mattias_87 skrev:Snarare Josefson som försöker bjuda in fiskarna.daaviid skrev:Domarna kämpar för att Fisk ska få komma ikapp.
Domarna har varit perfekta hittils.
Det är liiiiite dumgrejer vi gör. Men helt klart att dom "petigt" tar allt vi gör nu medans dom släppt både påkörning av Adam och solklara trippingar och något i ansiktet på Dicken tidigare.daaviid skrev:Domarna kämpar för att Fisk ska få komma ikapp.
..och precis som du säger dom verkligen kämpar för att hjälpa fisk in i matchen.
Undrar om Göteborgskommun slussar pengar till shl eller om dom går direkt i fickorna på domarna?