#10 skrev:Ett jävla gnäll här inne när vi spelar ut Malmö i 50/60 min, deras keeper står på huvet och Adam hade tvättstugetid, idag ville inte pucken in, thats it!
Min analys är identisk.
Malmö tog på sig rånarluvor och rättsväsendet tittade åt andra hållet. Tillfälligheter, om än jävulskt dålig tajming.
Senast redigerad av Praetori den 2019-01-24 21:25:59, redigerad totalt 1 gånger.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
67-19 i skottförsök. Malmö gör tre mål på en målchans för andra gången på en vecka. Säger inte att Adam var dålig men Nihlstorp var bättre. Rätt ok insats ikväll jämfört med i tisdags. Tycker fortfarande att man borde testa nya kedjor.
Nästa PP uppställning ska ju in, där ingår nog dom alla här ville ha in
Vadå nästa pp uppställning. Vi har ju 1,30 utan att skapa mer än två skott. Dick kan skjuta och lösa små ytor. Andra pp uppställningen? Då ska vi redan ha kvitterat. Måste våga för att vinna.
Vi har Bremberg hulta och Josef i triangeln, tror nog inte Robban vill slösa den andra playmakern Dick på att stå framför mål.
Jag är mest orolig för att vi ser så sjukt veka ut. Malmös backar leker med oss.
Fler lag ser väl hur Malmö spelar. Lite för lätt att spela ut oss. Vi blir för lättlästa.
Visst skottstatistiken ser fin ut, men vi var inte alls bra ikväll. Andra perioden var usel. Sista sju-åtta minuterna är vi bra och åker skridskor, och då vaknar ju till och med domarna till liv. Känns så ruttet.
Vadå nästa pp uppställning. Vi har ju 1,30 utan att skapa mer än två skott. Dick kan skjuta och lösa små ytor. Andra pp uppställningen? Då ska vi redan ha kvitterat. Måste våga för att vinna.
Vi har Bremberg hulta och Josef i triangeln, tror nog inte Robban vill slösa den andra playmakern Dick på att stå framför mål.
Ok. Förklarar ändå inte Bergfors. Hank hade varit mer förståeligt. Har gjort fler mål och är starkare framför mål om ditt resonemang ska gälla.
Lite småroligt (inte) är det ändå hur folk gick från total kris för 6 matcher sen för att sedan börja prata om förstaplatsen efter att vi lyckades vinna 4 raka där vi spelade precis lika dåligt men ändå lyckades vinna.
Nej, den här krisen är långt ifrån över. Det ligger djupt rent psykologiskt i gott sällskap av en spelidé helt utan plan B. Vi är så lättlästa i 60 minuter att man bara kan skaka på huvudet. Måste vara en tränares dröm att möta oss.
Bremberg? Comeback? Han måste vara pilsnabb på grillorna, jag har missat honom helt.
ciirree skrev:Frölunda borta och sen Färjestad hemma.
Det är våra nästa matcher.
Förväntar mig ingenting. 2 solklara torsk.
Vi vinner aldrig i Scandinavium och Färjestad har ett psykologiskt övertag utan dess like.
Jag ska fan ta och palla mig till Scandinavium. Än har vi inte förlorat när jag är på plats. Torskar vi kommer jag ju dock förneka att jag var där och vinner vi kommer jag välförtjänt att ta åt mig halva äran.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.