SHL 18/19 : Djurgårdens IF - Malmö 24/1-2019
Re: SHL 18/19 : Djurgårdens IF - Malmö 24/1-2019
Wirtanen är bland SHL s bästa boxplay Centrar kommer altid rätt i placeringarna
Som vanligt är ju domarkåren helt värdelösa och inkonsekventa...daaviid skrev:Dom randiga håller sin standard. Dick får inget med sig, men det räcker att någon i motståndarlaget får en vindpust på sig så blir det utvisning.
It's the hope that kills you.
Kanske bättre att ha två på mål än tre vid blå.
Undrar om Robban vet att man får byta sist som hemmalag. Det utnyttjas allt för sällan.
Undrar om Robban vet att man får byta sist som hemmalag. Det utnyttjas allt för sällan.
Vi har tre coacher. Kan ingen se att de tokläser oss. Långa passen bakom mål. De plockar den varje gång. Då får man variera spelet lite mer. Vi slänger bort sjukt många pass. Vakna nu!
Droppa då lilja ist för skott i täcket
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Ska mycket till för att vi ska få en utvisning med oss. Josefssons klubba ihållen i 10 sekunder helt tydligt mitt i zon.
Vad fan. Hur ska vi lösa det här när Robban vägrar att testa nya kedjor
VILL ha mer backskott och folk på mål. De vassaste chanserna skapas så mot Malmö.
Sedan vill jag GÄRNA se att domarna dömer lite oxå. Inte ett pp i andra. Det är lätt att spela försvarsspel när ALLT är tillåtet.
Sedan vill jag GÄRNA se att domarna dömer lite oxå. Inte ett pp i andra. Det är lätt att spela försvarsspel när ALLT är tillåtet.
Förutom inledningen på andra finns det inte så mycket att klaga på. Mycket skott, ribbträffar och en het Malmökeeper. Nu ölBIX skrev:Vad fan. Hur ska vi lösa det här när Robban vägrar att testa nya kedjor
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Ta 2 för mig oxåPraetori skrev:Förutom inledningen på andra finns det inte så mycket att klaga på. Mycket skott, ribbträffar och en het Malmökeeper. Nu ölBIX skrev:Vad fan. Hur ska vi lösa det här när Robban vägrar att testa nya kedjor
11sek kvar och vi sätter in vår sämsta tekare och två mindre producerande forwards...ok
Fast han vann ju tekningen och den kedjan ha r ju varit klart hetast idagcrike skrev:11sek kvar och vi sätter in vår sämsta tekare och två mindre producerande forwards...ok
Då tar jag en oxå. Skål !Praetori skrev:Förutom inledningen på andra finns det inte så mycket att klaga på. Mycket skott, ribbträffar och en het Malmökeeper. Nu ölBIX skrev:Vad fan. Hur ska vi lösa det här när Robban vägrar att testa nya kedjor