4-1 känns som ett bra tips, det tror jag med på.stolpskott skrev:DIF - Timrå 4-1.
Bengan
Dick
Linkan
Ossi
Förövrigt någon som streamar?
Djurgårdens IF - Timrå IK, 9/10 2007
-
JOHNJOHNJOHN
Ossi
N när vi har fått en så bra back till DIF så måste vi hylla han under matchen !! 
-
Peter Nilsson
Re: Ossi
Är det inte meningen att vi ska hylla alla spelare i DIF?JOHNJOHNJOHN skrev:N när vi har fått en så bra back till DIF så måste vi hylla han under matchen !!
- john vs världen
Inga förväntningar
Ikväll hoppas jag på att få njuta av spännande hockey, klockan slår och grym hockey kväll.
Håller tummarna för Calle Gustafsson att han gör sitt första Elitersiemål. Kanske ska vi kalla honom för "hagelbrakaren Carl Gustav"... han far ju fram som en Bofors raket över planen.
(och då inte hockeylaget utan syftar på en viss fabrik)
Vad tycks om profilbilden? Fler matcher som när Frölunda kom till Hovet.
Håller tummarna för Calle Gustafsson att han gör sitt första Elitersiemål. Kanske ska vi kalla honom för "hagelbrakaren Carl Gustav"... han far ju fram som en Bofors raket över planen.
Vad tycks om profilbilden? Fler matcher som när Frölunda kom till Hovet.
-
stolpskott
Joron skrev:Det är första året för mig med säsongskort och jag älskar det! Det är så jäkla fint att veta att idag är det match, utan att behöva tänka på om man har råd eller inte. På något sätt så är det riktigt kul att vara tillbaka i Globen för en match, det var ju det som man växte upp med (Hovet bäst dock). Slut upp på kortsidan nu, hemma är vi svårslagna.
Ossi,Bengan,Dicken och Gustafsson i öppen kasse!
Djurgården
Okej! Ja, det vore ju kul om du hr rättstolpskott skrev:Det är en bra mag känsla jag har fått! Någon som streamar? Zettervall?blocco skrev:4-1 känns som ett bra tips, det tror jag med på.stolpskott skrev:DIF - Timrå 4-1.
Bengan
Dick
Linkan
Ossi
Förövrigt någon som streamar?Men att Ossi ska komma in och bli målskytt är en vågad chansning.
- Christopher J
-
Peter Nilsson