Skadetråden

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Daniel942
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Skadetråden

Inlägg av Daniel942 »

daaviid skrev:
Manijock skrev:Daniel942: Rätt osmaklig kommentar. Givetvis oerhört tråkigt när spelare skadar sig.

Helt plötsligt går vi från "behöver" en forward till "måste" ha en forward.
Nja, det beror väl på hur man väljer att tolka en text. Jag tolkar det inte som något osmakligt utan mer ett konstaterande över hur väl Possler har bidragit spelmässigt under säsongens gång. Inte något personligt mot Possler som människa. Är ganska övertygad om att Daniel och troligtvis samtliga övriga skribenter här inne lider med Possler.
Givetvis. Kämpa Possler!
DIF!
Frankie

Inlägg av Frankie »

Daniel942 skrev:
daaviid skrev:
Manijock skrev:Daniel942: Rätt osmaklig kommentar. Givetvis oerhört tråkigt när spelare skadar sig.

Nja, det beror väl på hur man väljer att tolka en text. Jag tolkar det inte som något osmakligt utan mer ett konstaterande över hur väl Possler har bidragit spelmässigt under säsongens gång. Inte något personligt mot Possler som människa. Är ganska övertygad om att Daniel och troligtvis samtliga övriga skribenter här inne lider med Possler.
Givetvis. Kämpa Possler!
Possler är inte min favoritspelare direkt (och med det menar jag att jag ej ser honom som 1-2:a eller ens 3:e kedjematerial), men kan väl inte finnas någon som önskar att någon i laget skall dras med skador? Väldigt tråkigt att han skadat sig och synd att han inte utvecklats bättre.

Går hans kontrakt ut efter denna säsongen eller hur ser situationen ut?
mb81

Inlägg av mb81 »

Frankie skrev:
Daniel942 skrev:
daaviid skrev:

Givetvis. Kämpa Possler!
Possler är inte min favoritspelare direkt (och med det menar jag att jag ej ser honom som 1-2 kedjematerial), men kan väl inte finnas någon som önskar att någon i laget skall dras med skador? Väldigt tråkigt att han skadat sig och synd att han inte utvecklats bättre.

Går hans kontrakt ut efter denna säsongen eller hur ser situationen ut?
Ett år till på Possler. Lär väl vara tillbaka lagom till säsongsstart. Då utan någon direkt försäsong. Så han har väl tränat ikapp lagom till jul.
gaspo

Inlägg av gaspo »

Tom?
Användarvisningsbild
MarcusDaze

Inlägg av MarcusDaze »

gaspo skrev:Tom?
Magsjuk senast. Tar nog ett par dagar att repa sig.
BIX
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av BIX »

Tom är frisk igen men kände sej lite matt i kroppen efter spysjukan så ingen fara på taket
gaspo

Inlägg av gaspo »

Användarvisningsbild
BOMBOM BOUCHARD
Tipsmästare 2010/11

Inlägg av BOMBOM BOUCHARD »

Skriv gärna en kort rubrik på vad det rör sig om så slipper man klicka in på saker man läst/inte vill läsa. :wink:
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Användarvisningsbild
Lee Harvey Oswald

Inlägg av Lee Harvey Oswald »

BOMBOM BOUCHARD skrev:
Skriv gärna en kort rubrik på vad det rör sig om så slipper man klicka in på saker man läst/inte vill läsa. :wink:
Haha, dagens I-landsproblem :lol: .
Den slösade energin ....av det musklicket hade nästan räckt till att knäcka en nöt istället :wink:
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Frankie

Inlägg av Frankie »

Lee Harvey Oswald skrev:
BOMBOM BOUCHARD skrev:
Den slösade energin ....av det musklicket hade nästan räckt till att knäcka en nöt istället :wink:
Inget jätteproblem precis men jag håller med BOMBOM. Det är så man skall göra det den rätta vägen. Lika när det är "tvärt om". Någon ser en nyhet, är snabb att skriva om det i tex Silly-tråden men skiter i att länka var infon kommit ifrån.

Forumhyfs kan vara trevligt. Men ja alla behöver inte vara trevliga alltid. ;)

Tråkigt iaf om Tom är skadad.
Användarvisningsbild
BOMBOM BOUCHARD
Tipsmästare 2010/11

Inlägg av BOMBOM BOUCHARD »

Lee Harvey Oswald skrev:
BOMBOM BOUCHARD skrev:
Tänker att det mesta av det som skrivs på detta forum är I-landsproblem, så, det var knappast det som störde dig.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
BIX

Inlägg av BIX »

Är det nogon här som kollat repriserna
Var träffade pucken Tom ?
BIX

Inlägg av BIX »

Tom. Hjärnskakning och den är värre än vad Robban pratar om spel om nån vecka
Om jag tokar det rätt från källa med insyn värkar det mer illa än så

Hoppas hoppas jag har fel
Morwiin

Inlägg av Morwiin »

Nu är även dicken skadad igen då dem befarade knäskada. Inte direkt några dussin lirare vi har på skadelistan :/. Nu måste dem nog värva en forward eller som jag tjatar om varje gång, att ta upp Holtz för possler o ersätta Dick med någon.
EspenK

Inlägg av EspenK »

Oj. Stämmer det med knät på Dick så har vi kanske sett det sista av Dick i grundspelet åtminstone.

Då får man hoppas på att det dyker upp nåt rikyigt bra på marknaden. Att inte ersätta honom är en signal på att vi ger upp säsongen.

Viktigt med tydlighet från klubben nu. Ingen ide att mörka om det inte är match till match skada.
Skriv svar