SHL 18/19 : Mora - Djurgårdens IF 5/1-2019
Re: SHL 18/19 : Mora - Djurgårdens IF 5/1-2019
Det skulle ju bli jävligt spännande efter nyår....
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
ad ,mäpsoaiöhdp9ia8suyd087atsyghd+09aspdhjas+y9på8oidhjuafo
Avskaffa tre mot tre.
Allt annat än 3 poäng till Mora den här matchen vore en orättvisa. Vi är urusla.sauron skrev:Det finns ingen som helst rättvisa i den här världen.
Förstår inte hur nån kan tycka att dom vinner välförtjänt, heeelt otroligt hur man kan tycka det efter denna match enligt mig.ken1968 skrev:Nåt som är riktigt uselt så är det tekningar, men grattis Mora ni vann välförtjänt idag efter ytterligare en usel insats av Stockholm stolthet
Dick får 0 minuter 6 emot 5 lilja som är så iskall så jag vet inte vad få spela. Helt otroligt !!!!!
Espan86 skrev:Varför inte dicken som varit het i 6 emot 5????!!!!
Hank och Bergfors måste lirat mest i slutet. Helt ofattbar coaching.
Uselt som det brukar vara sett till senaste halvan utav gångna säsongen. förra matchen bjöds vi på tre pinnar, så vi är fortfarande nere i den djupa svackan. Total kris nu då Skellefteå vann sin match och det är två pinnar ner till strecket.
Sjukt taggad inför nästa match, eller inte.
Sjukt taggad inför nästa match, eller inte.
Tur att Norell gjorde ett mål. Han ser helt plötsligt ut som den bästa backen i shl.
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Robert Ohlsson ska inte med på bussen hem. Ytterligare en match han inte kan motivera laget.
Spela fult
Inte ofta jag förespråkar "avgå"-ramsor, men jag börjar fan undra om det är dags nu.
Tyvärr är vår ledning en enda incestuös röra så tränarna sitter säkra då de är bästa polare med Jocke E.
Ska bli kul med Allsvenskt spel nästa år. Det här laget klarar inte en kvalserie.
Tyvärr är vår ledning en enda incestuös röra så tränarna sitter säkra då de är bästa polare med Jocke E.
Ska bli kul med Allsvenskt spel nästa år. Det här laget klarar inte en kvalserie.
- Lidingö DIF
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Ja, det ställer man sig lite frågande till. Sist jag kollade var den duon inte stekhet ur målsynpunkt direkt.EspenK skrev:Espan86 skrev:Varför inte dicken som varit het i 6 emot 5????!!!!
"Man får spela sarg ut också" - Wikegård 2019 04 16
- Lee Harvey Oswald
Norell, trots målet, jävligt usel.
Dick, Josef, Hulta, Jonathan skakade liv i detta.
Men vi förlorar detta i period ett, helt Robbans fel.
Hur faaaaan kan man inte få laget bättre förberett än så, framför allt med senaste mötet i färskt minne?!!!!
2p till Ingenmansland, känns stabilt, sakta men säkert...
Dick, Josef, Hulta, Jonathan skakade liv i detta.
Men vi förlorar detta i period ett, helt Robbans fel.
Hur faaaaan kan man inte få laget bättre förberett än så, framför allt med senaste mötet i färskt minne?!!!!

2p till Ingenmansland, känns stabilt, sakta men säkert...
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Fin slashing på kukens handskar när han bröt igenom på slutet... men första 5 min är det bara att blåsa hejvilt i pipan...
Nu måste det hända någonting! Dumpa/bänka någon spelare. Sparka en ledare. Eller åtminstonte ändra i kedjorna. Jägaren får gärna jaga i andra jaktmarker. Norell kan få en enkel flygbiljett till Edmonton. En av Wirtanen/Strandberg måste ersättas med en bra Center. Gör någonting NU!
UCS vill inte att Dick ska få för många min/matchLidingö DIF skrev:Ja, det ställer man sig lite frågande till. Sist jag kollade var den duon inte stekhet ur målsynpunkt direkt.EspenK skrev:Espan86 skrev:Varför inte dicken som varit het i 6 emot 5????!!!!