Mumma med seger på hemmaplan igen!
Som många andra är inne på så är Jonte och Dicken ren och skär hockeyporr. Vi ska vara ruggigt glada som får se Jonte en säsong till! Adam visar att han är lika viktig i år igen. Fanns en hel del öppna lägen i tredje som läjkers hade kunnat sätta. Viktiga räddningar där...
SHL 18/19 : Djurgårdens IF - Växjö 30/12-2018
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: SHL 18/19 : Djurgårdens IF - Växjö 30/12-2018
Nu har jag vevat repris och det var fan mer krig ikväll än man upplevde. Och folk som klagar på Hank kan ta och gå och lägga sig.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Ja, bl.a. en mycket snygg lyra fram till 33 som tyvärr kom lite nära målisen.Praetori skrev:Nu har jag vevat repris och det var fan mer krig ikväll än man upplevde. Och folk som klagar på Hank kan ta och gå och lägga sig.
Äntligen!crike skrev:Allt hängde förstås på att Norell bytte visir, där har vi vändpunkten för säsongen.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Jag klagar aldrig på Hank,. Aldrig!Praetori skrev:Nu har jag vevat repris och det var fan mer krig ikväll än man upplevde. Och folk som klagar på Hank kan ta och gå och lägga sig.
Kan jag också få gå och lägga mig nu?
Det har gått fyra dagar och jag är så trött.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Gå och lägga sig? Man går ju upp och håller käften.minalman skrev:Jag klagar aldrig på Hank,. Aldrig!Praetori skrev:Nu har jag vevat repris och det var fan mer krig ikväll än man upplevde. Och folk som klagar på Hank kan ta och gå och lägga sig.
Kan jag också få gå och lägga mig nu?
Det har gått fyra dagar och jag är så trött.

- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.