Kloka ord! Falk bevisar gång på gång att han skall spela back.stolpskott skrev:Falk och Fimpen är dom ända Godkända idag. Falk löser situationer föredömligt, och fimpen verkeligen ger allt skiter i resultatet! Men det smittade verkeligen inte av sig idag. Bara och ta nya tag och kom till Globen på tisdag!
Mora IK - Djurgårdens IF, 6/10 2007
- Emil Svelander
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Lite surt, hade rätt stora förhoppningar inför matchen (mora åkte ävl dit rejält mot saik senast?). Men vi gör uppenbarligen en rätt blek insats, bara att vara än mer glad över de två segrarna tidigare i veckan. serien dessutom rejält jämn, hade vi vunnit hade vi plötsligt legat delad tvåa. nya tag i globen på tisdag, då ska challe få spö ;)
Emil svelander skrev:Kloka ord! Falk bevisar gång på gång att han skall spela back.stolpskott skrev:Falk och Fimpen är dom ända Godkända idag. Falk löser situationer föredömligt, och fimpen verkeligen ger allt skiter i resultatet! Men det smittade verkeligen inte av sig idag. Bara och ta nya tag och kom till Globen på tisdag!

- Emil Svelander
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Jag tycker att David Printz bör leda den ''tävlingen'' ganska så stort.Fricke skrev:Emil svelander skrev:Kloka ord! Falk bevisar gång på gång att han skall spela back.stolpskott skrev:Falk och Fimpen är dom ända Godkända idag. Falk löser situationer föredömligt, och fimpen verkeligen ger allt skiter i resultatet! Men det smittade verkeligen inte av sig idag. Bara och ta nya tag och kom till Globen på tisdag!Ask (-3 idag) assisterar 2-0 och Engqvist 3-0.
Johansson och Ericsson verkar ha en intern tävling i give-aways. Ericsson leder. Många kastar skit på Frylén men han kastar varje fall inte bort några puckar
Måste ha varit fler krassliga spelare idag, Mini Me spelade över 10 minuter
Man kan göra dåliga matcher visst det säger jag inget om, men även om inget stämmer skall man ta mig tusan kämpa i 60 minuter. Kändes inte som vi kämpade alls denna eftermiddag. Detta anser jag personligen är under all kritik uruselt då det inte finns så mycket att säga om en förlust om man kämpat väl, men här försökte vi inte ens.
Den ende spelare som kan komma undan match med godkänt betyg är Larsson. Resten är fetunderkända. Frågan måste dessutom ställas; Tränar våra backar uppspel / puckkontroll alls? Efter att ha sett den match börjar i alla fall jag tvivla.
Den ende spelare som kan komma undan match med godkänt betyg är Larsson. Resten är fetunderkända. Frågan måste dessutom ställas; Tränar våra backar uppspel / puckkontroll alls? Efter att ha sett den match börjar i alla fall jag tvivla.
Jag vet inte vilken match du tittade på idag men uppenbart inte DIFEmil svelander skrev:Riktigt riktigt rutten match från vår sida. Vi har EN klar målchans på hela matchen, då Otto har öppet mål och skjuter utanför. Vårt längsta anfall varade nog i ca 20 sekunder.
Någon mer än jag som blir livrädd så fort David Printz får pucken? Han slår 2-3 indianare som verkligen friställer motståndarna varje match.
Skärpning!
Printz gjord en indianare men det tycker jag kompenserade men bra boxplay och friska tacklingar, såg du någon back som inte gjorde något misstag idag.
Lägg ner gnället !
Benägen att hålla med, arbetsinsatsen såg inte hundraprocentig ut. Sen om det var inställning eller trötthet är svårt att avgöra tycker jag. Nu har man spelat tre matcher på knappt fler än tre femmor på kort tid.Kall-El skrev:Man kan göra dåliga matcher visst det säger jag inget om, men även om inget stämmer skall man ta mig tusan kämpa i 60 minuter. Kändes inte som vi kämpade alls denna eftermiddag. Detta anser jag personligen är under all kritik uruselt då det inte finns så mycket att säga om en förlust om man kämpat väl, men här försökte vi inte ens.
Återigen tycker jag Printz slarvar något enormt i spelet med puck och Thomas Johansson tvärtom i spelet utan puck. Ofta passiv och hamnar på fel sida. Men den som definitivt förtjänar frysboxen efter den här insatsen är Bäcker som var riktigt dålig faktiskt. Danielsson såg dock pigg ut tycker jag och Larsson hade svår match.
Djurgården spelade helt utan hjärta idag mot Mora. Riktig skithockey var vad man spelade, Mora spelarna fick utan några som helst problem bara glida igenom våra backar och skjuta. Och så ska det inte få gå till i hockey. Dom spelarna som får ett godkänt av mig är Daniel Larsson och Edvin Frylén. Resten spelade som ett gäng rädda hönor eller något. Visst J20-spelaren Carl (kommer ej ihåg hans efternamn) spelade bra, han var dock väldigt feg i närkamperna.
För övrigt var ju klacken ganska bra, vi var ju i alla fall cirka 20 pers som höll igång i hockeyladan i bondsamhället Mora.
För övrigt var ju klacken ganska bra, vi var ju i alla fall cirka 20 pers som höll igång i hockeyladan i bondsamhället Mora.