Kan du stänga igen din negativa slasktratt? Trött på dig.Lee Harvey Oswald skrev:14-3 i skott till DIF, 0-1 i mål.
Har känt mig smått förvirrad efter veckans alla mål&poäng.
Men nu är vi tillbaka på spåret igen:(
Mora IK - Djurgårdens IF, 6/10 2007
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Jack Daniel
Det kändes ganska snabbt idag att det skulle bli en typisk "Lördagsmatch",
DIF har inte råd med sådana matcher, Mora är ett lag vi ska kunna ta både hemma och borta. Dagens match är som hämtad från förra säsongen.
Nu får vi hoppas att Ölvestad, Dick & Linkan är tillbaka på Tisdag, hur är det, ska Ossi visa upp sig då?
DIF har inte råd med sådana matcher, Mora är ett lag vi ska kunna ta både hemma och borta. Dagens match är som hämtad från förra säsongen.
Nu får vi hoppas att Ölvestad, Dick & Linkan är tillbaka på Tisdag, hur är det, ska Ossi visa upp sig då?
Det var det sämsta jag sett!
Jag har hållit på Djurgården sen jag var 9 år gammal, nu är jag 27 (18 år för er som inte orkar räkna). Detta var nog är den sämsta matchen jag sett hittills. Vi har inte enda riktig chans i hela matchen. Antalet felpassningar är större antalet rätta. Mora var dåliga, Djurgården bedrövliga.
Det finns en term som heter regression till medelvärdet inom vetenskapen (en exeptionellt bra prestation följs av normaldåliga). Det här kan verkligen falla in under den kategorin.
Sedan kan man kanske inte förvänta sig mer av denna laguppställning. Det är för många sjuka, speciellt bland de spelskickliga spelarna (tänker på Linkan och Axelsson). Hoppas att de är tillbaka på tisdag. Hoppas också att Ronnie kommer tillbaka snart och ersätter Ericsson och att Ossi förpassar Persson till en bänkplats.
Därutöver tycker jag att Thomas Johansson inte borde få någon lön den här månaden. Tvärtom borde han betala in en summa till JK för att vi tvingas se honom.
Men, men vi är snart på banan igen och jag tror och hoppas på seger på tisdag!!!
Det finns en term som heter regression till medelvärdet inom vetenskapen (en exeptionellt bra prestation följs av normaldåliga). Det här kan verkligen falla in under den kategorin.
Sedan kan man kanske inte förvänta sig mer av denna laguppställning. Det är för många sjuka, speciellt bland de spelskickliga spelarna (tänker på Linkan och Axelsson). Hoppas att de är tillbaka på tisdag. Hoppas också att Ronnie kommer tillbaka snart och ersätter Ericsson och att Ossi förpassar Persson till en bänkplats.
Därutöver tycker jag att Thomas Johansson inte borde få någon lön den här månaden. Tvärtom borde han betala in en summa till JK för att vi tvingas se honom.
Men, men vi är snart på banan igen och jag tror och hoppas på seger på tisdag!!!
- Emil Svelander
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Riktigt riktigt rutten match från vår sida. Vi har EN klar målchans på hela matchen, då Otto har öppet mål och skjuter utanför. Vårt längsta anfall varade nog i ca 20 sekunder.
Någon mer än jag som blir livrädd så fort David Printz får pucken? Han slår 2-3 indianare som verkligen friställer motståndarna varje match.
Skärpning!
Någon mer än jag som blir livrädd så fort David Printz får pucken? Han slår 2-3 indianare som verkligen friställer motståndarna varje match.
Skärpning!
- Lee Harvey Oswald
Med så virrigt försvarsspel så kan man inte hoppas på seger. 3-0 målet var en skaplig bjudning och spikade i princip ihop kistan. Hade behövts några som rest sig och tagit tag i allt men icke icke.
Domarinsatsen var bedrövlig, kommentatorn var ingen höjdare och det var inte DIF heller.
Nu tar vi nya tag mot Timrå och hoppas att våra skadade spelare är tillbaka.
Domarinsatsen var bedrövlig, kommentatorn var ingen höjdare och det var inte DIF heller.
Nu tar vi nya tag mot Timrå och hoppas att våra skadade spelare är tillbaka.
blocco skrev:Men Mora och Luleå vannhardrocker35 skrev:Brynäs -HV 71 4- 5
Frölunda -Södertälje 4- 2
Luleå -Färjestad 6- 4
Timrå -Skellefteå AIK 3-2
Rätt så bra resultat ändå..
Både södertälje och skellefteå förlorade också
Lag som vi förväntas kämpa mot
Lag som vi förväntas kämpa mot
DIF kommer ligga sämst 8 efter denna omgång
Beror på hur det går mellan Linköping-Modo ikväll
-
Falk och Fimpen är dom ända Godkända idag. Falk löser situationer föredömligt, och fimpen verkeligen ger allt skiter i resultatet! Men det smittade verkeligen inte av sig idag. Bara och ta nya tag och kom till Globen på tisdag!
Och Larsson såklart!
Och Larsson såklart!
Senast redigerad av stolpskott den 2007-10-06 16:39:26, redigerad totalt 1 gånger.