minalman skrev:Finns ingenting i det vi ser utspela sig som visar att mora är ett bottengäng och Djurgården har aspirerat på en topplacering. Skillnaden i skicklighet är omärkbar och viljan att vinna är fördelad 70/30 till de röda.
Det är riktigt illa nu Robban. Du tappar den här säsongen helt, som det ser ut nu.
Det ser inte helt påkopplat ut. Men riktigt så illa som du målar upp det håller jag inte med om.
Det är sista bortamatchen innan jul och en riktig sugig resa till en lada i Dalarna. Lär bli bättre drag den 26e.
Jag beskriver vad vi ser.
Du beskriver varför det ser ut så.
Den 26:e lär det finnas nya ursäkter.
Jag tycker inte det sett ”påkopplat ut” sedan JJ:s skada.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Hoppas verkligen Josefson är tillbaka på annandagen så vi kan få en riktig förstakedja igen. Sedan behöver Dick bättre kedjekamrater och det måste vi lösa på något sätt.
Praetori skrev:
Det ser inte helt påkopplat ut. Men riktigt så illa som du målar upp det håller jag inte med om.
Det är sista bortamatchen innan jul och en riktig sugig resa till en lada i Dalarna. Lär bli bättre drag den 26e.
Precis så lät det från dec-mars 2012 också. -Snart lossnar det
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Det behövs tamejfan ingen vidare analys just nu. Vi spelar inte bra hockey. Det är det enda som behöver justeras. Om vi inte har spelarmaterialet för att spela det spel vi framgångsrikt spelade inledningsvis behöver vi ett nytt system. Nu kanske ett sådant redan arbetats fram, vad vet jag, men då kvarstår ju problemet. Vi spelar ingen bra hockey.
Det lär inte bli några poäng alls ikväll.
Ett lag i moras situation som får vittring på en överraskande hemmaseger vinner två gånger av tre. Det luktar litet av bortamatch mot khk ikväll.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Haga, som jag prisade säsongen han lånades ut från Almtuna en match till oss, har ju vuxit en hel del sedan dess. Vi saknar hans driv i en sån här krampaktig match.