Skadetråden
Re: Skadetråden
Jag fortsätter väl spekulera.
Wirtanen kommer inte spela första matchen efter uppehållet och Josefson spelar inte mer det här året.
Wirtanen kommer inte spela första matchen efter uppehållet och Josefson spelar inte mer det här året.
Väldigt tyst om Ante just nu. Jag noterade att han fanns på plats på Hovet i lördags i alla fall. Ett litet framsteg då han tidigare inte kunde se matcherna live på grund av allt ljus och ljud.
Jag har sedan länge försonat mig med att Ante inte kommer spela mer.
Det känns bara som ett löjligt spel för galleriet just nu.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Jaha. Grattis alla naysayers, det blir topp 8 efter det här skadedebaclet.
25/4-2025
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Ja, så är det. Säkert bara en försäkringsfråga och en Ante som måste ta karriärens tuffaste beslut.Vikas skrev:Jag har sedan länge försonat mig med att Ante inte kommer spela mer.
Tråkiga att vi varken klarar av att ersätta Högström eller Ante på ett någorlunda vettigt sätt.
Undra om Saik skulle ersätta Lindström med Wirtanen?
LHC Bengtsson mot Bobo?
Äh, jag är bitter, när vi äntligen fått de flesta bitar på plats så slarvar vi bort chansen att utmana på allvar.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Nä fan bitter har vi väll rätt till känner som duBOMBOM BOUCHARD skrev:Ja, så är det. Säkert bara en försäkringsfråga och en Ante som måste ta karriärens tuffaste beslut.Vikas skrev:Jag har sedan länge försonat mig med att Ante inte kommer spela mer.
Tråkiga att vi varken klarar av att ersätta Högström eller Ante på ett någorlunda vettigt sätt.
LHC Bengtsson mot Bobo?
Äh, jag är bitter, när vi äntligen fått de flesta bitar på plats så slarvar vi bort chansen att utmana på allvar.
Funderar på att skita i detta fram till januari istället för att leta parkering i ett kallt Johanneshov använda pengarna på Barbados varmt o skönt istället fuck hockey uppgivet just nu
-
Urbom med imorgon en ljusglimt vilket innebär att vi får in välbehövliga kilon i försvaret och defensiv stadga
Ceterum censeo Solna esse delendam
Hjärnskakningar bekräftade på David Bernhardt och Bobbo Petersson.
-
Bobbo såg man redan i Lördags. Han såg långt åt helvete ifrån fräsch ut direkt efter Steens tilltag.Vikas skrev:Hjärnskakningar bekräftade på David Bernhardt och Bobbo Petersson.
Hade faktiskt ingen aning om att Bernhardt hade hjärnskakning.
25/4-2025
BOMBOM BOUCHARD skrev:Ja, så är det. Säkert bara en försäkringsfråga och en Ante som måste ta karriärens tuffaste beslut.Vikas skrev:Jag har sedan länge försonat mig med att Ante inte kommer spela mer.
LHC Bengtsson mot Bobo?
Var väll iof redan uttalat att Josefsson värvningen var för att säkra upp om Ante inte skulle hålla.
-
Bernhardt ingen större förlust så som han spelat till dags datum - måste höja sig rejält i sitt spel
Ceterum censeo Solna esse delendam
Kan säkert bli så. Men å andra sidan har spelare som tex Crosby varit borta med symtom längre än Ante och ändå kommit tillbaka storstilat.Vikas skrev:Jag har sedan länge försonat mig med att Ante inte kommer spela mer.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Nu är Axelsson med på skadelistan igen
Dicken saknas i tredje. Någon som snappat upp nåt på plats?
Wikegårds järnkaminer
Robert Kimbys järnkaminer
Robert Kimbys järnkaminer
- MarcusDaze
Han fick ju en tackling tidigt i första, vid Skellefteås bås. Borde tåla den men med hans knän så reagerade jag på hur han tog emot den. Behöver inte vara den smällen men jag såg ingen annan.jsson skrev:Dicken saknas i tredje. Någon som snappat upp nåt på plats?