SHL 18/19 : Djurgårdens IF - Färjestad 1/12-2018
Re: SHL 18/19 : Djurgårdens IF - Färjestad 1/12-2018
Bra släpp in 2 mål på 10 dec jävla ******
-
Jeppe Petterson som han vänder bort 45 gångerKoonz skrev:Dags för Bobbo att lyfta lite skrot, jävlar vad klen han såg ut i kampen mot Steen innan 2-2 målet. 2-3 målet behöver man inte säga så mycket om mer än att det var skit rakt igenom.
Trodde aldrig vi skulle hålla så länge som vi gjorde. Vi kan inte flrväntas vinna mot ett topplag utan tre ordinarie centrar och dessutom Urbom som tillsammans med Nilsson är chef i försvaret.
Behöver få tillbaka folk nu.
Behöver få tillbaka folk nu.
-
Instämmer. Så bedrövligt dåligt coachatDRC skrev:Om man spelar reservkeepern och dessutom Björnfot och Hank-center-kedjan i ett så viktigt skede av matchen så får man fan skylla sig själv. Sveriges sämsta match coach.DRC skrev:Har du slutat flina nu Robban. Kom igen nu för helvete
Menar du att det var JP som blev totalt bortgjord? Isåfall ber jag om ursäkt och skyller på alkoholen. Jag är en arg och berusad man denna afton.South_Exil skrev:Jeppe Petterson som han vänder bort 45 gångerKoonz skrev:Dags för Bobbo att lyfta lite skrot, jävlar vad klen han såg ut i kampen mot Steen innan 2-2 målet. 2-3 målet behöver man inte säga så mycket om mer än att det var skit rakt igenom.
Edit: Ah, du hann editera ditt inlägg innan jag svarade. Jag hänger inte med i matchen för stunden.
-
Ja. Bobbo förlorade dock en kamp framför mål som gjorde att passningen gick igenomKoonz skrev:Menar du att det var JP som blev totalt bortgjord? Isåfall ber jag om ursäkt och skyller på alkoholen. Jag är en arg och berusad man denna afton.South_Exil skrev:Jeppe Petterson som han vänder bort 45 gångerKoonz skrev:Dags för Bobbo att lyfta lite skrot, jävlar vad klen han såg ut i kampen mot Steen innan 2-2 målet. 2-3 målet behöver man inte säga så mycket om mer än att det var skit rakt igenom.
Edit: Ah, du hann editera ditt inlägg innan jag svarade. Jag hänger inte med i matchen för stunden.
Vi gör 3-3 snart och 4-3 innan slutsignalen.
Ingen kan väl överraskas om vi klappar ihop i matcher just nu.
Till dagens match spelar vi med två backar som håller bra SHL-nivå enligt mig. ( Resten av backarna är av allsvensk klass eller bör hör hemma i ett tredjepar. ) Än värre då att vi saknar vår general längst bak i Urbom.
Till detta saknas alltså tre centrar, varav två av dem nog kan klassas som topp 5 i hela SHL.
Under de förutsättningarna är det en mindre bragd om vi ens plockar poäng.
Sedan kan man ju ifrågasätta Jockes sätt att ersätta Högström å det grövsta.
Avslutningsvis kan man ju inte annat än förundras över domarinsatsen....
Till dagens match spelar vi med två backar som håller bra SHL-nivå enligt mig. ( Resten av backarna är av allsvensk klass eller bör hör hemma i ett tredjepar. ) Än värre då att vi saknar vår general längst bak i Urbom.
Till detta saknas alltså tre centrar, varav två av dem nog kan klassas som topp 5 i hela SHL.
VARFÖR TAR HULTA ETT SKOTT DÄR!? Sluta skjut om målvakt har fri sikt från blå
-
Possler tar en söndagspromenad in på mål.Glory1 skrev:VARFÖR TAR HULTA ETT SKOTT DÄR!? Sluta skjut om målvakt har fri sikt från blå
Visar fin vilja och jävlaranamma där!
- Lee Harvey Oswald
Bättre PP nu.
Men att Ryno får åka runt i slow motion helt ostörd som en stolpe är ett jävla mysterium och ett fett IG för SHL som serie
Men att Ryno får åka runt i slow motion helt ostörd som en stolpe är ett jävla mysterium och ett fett IG för SHL som serie
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Och då tänker geniet i båset att det är ett bra tillfälle att lufta reservkeepern. I den mest hypade matchen sen slutspelet. Herre gud.Kall-El skrev:Ingen kan väl överraskas om vi klappar ihop i matcher just nu.
Äh, lägg ner. Skjuter man inte gör man fan inte mål. Så trött på att se 15 pass för att sen tappa puck. Bara smattra på för glatta livet så går den in för eller senare vare sig det är direkt vid skottet eller en retur.Glory1 skrev:VARFÖR TAR HULTA ETT SKOTT DÄR!? Sluta skjut om målvakt har fri sikt från blå
I en annan situation hade jag inte blivit lika upprörd. Men trötta FBK spelare efter cirka 90 sekunder i boxplay, bättre att hålla i och fortsätta för då kommer lägen uppstå, nu gav vi bort ett gratis byte istället.Koonz skrev:Äh, lägg ner. Skjuter man inte gör man fan inte mål. Så trött på att se 15 pass för att sen tappa puck. Bara smattra på för glatta livet så går den in för eller senare vare sig det är direkt vid skottet eller en retur.Glory1 skrev:VARFÖR TAR HULTA ETT SKOTT DÄR!? Sluta skjut om målvakt har fri sikt från blå
-
Adam känner sig inte helt kry. Men j20 är på roadtripDRC skrev:Och då tänker geniet i båset att det är ett bra tillfälle att lufta reservkeepern. I den mest hypade matchen sen slutspelet. Herre gud.Kall-El skrev:Ingen kan väl överraskas om vi klappar ihop i matcher just nu.