För att Nord är retarderad?mb81 skrev:Örebroarna får en tvåa för fasthållning och de har avvaktande. Hur kan Lilja då.få 2+2 för fajten samtidigt som Örebroarn inte får nåt för fajten?
SHL 18/19 : Djurgårdens IF - Örebro 24/11-2018
Re: SHL 18/19 : Djurgårdens IF - Örebro 24/11-2018
It's the hope that kills you.
Säger du att den är dålig så måste den vara JÄVLIGT DÅLIG!Praetori skrev:Riktigt dålig domsrinsats.
Lite krisvarning dock, vi är ju bara delad serieledare med några med 1 match mindre spelade...
Helt sjukt att få 2+2 för fajten medans Örebroarn inte fick nåt.sauron skrev:För att Nord är retarderad?mb81 skrev:Örebroarna får en tvåa för fasthållning och de har avvaktande. Hur kan Lilja då.få 2+2 för fajten samtidigt som Örebroarn inte får nåt för fajten?
Vi gör en bra match fram tills domaren vill bjuda in Örebro.
Vinst= 3 sidor trådar, torsk= minst 10 sidor
Löningshelg också. Ett gäng som inte skriver när de är på match.#10 skrev:Vinst= 3 sidor trådar, torsk= minst 10 sidor
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
SantPraetori skrev:Löningshelg också. Ett gäng som inte skriver när de är på match.#10 skrev:Vinst= 3 sidor trådar, torsk= minst 10 sidor
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
DIF_Soldier skrev:Man vet att det går bra för DIF när matchtråden bara har 2 sidor.
Det ekar här inne.#10 skrev:Vinst= 3 sidor trådar, torsk= minst 10 sidor
Skönt för kollektivet att lära sig vinna utan Josefson. Kan bli en bra läxa på sikt, att man vet med sig att det faktiskt går att vinna när vissa saknas.
Säg den glädje som varar
-
- Säsongskort: Ja
Skönt med ett stabilt dagsverke och stabila 3 poäng!
Jag tillhör definitivt den grupp som tycker att domarkritiken här ofta är alltför hård och väldigt enögd, men idag håller jag helt med om att domarinsatsen är ruskigt svag, särskilt i tredje perioden.
Jag tillhör definitivt den grupp som tycker att domarkritiken här ofta är alltför hård och väldigt enögd, men idag håller jag helt med om att domarinsatsen är ruskigt svag, särskilt i tredje perioden.
Wirtanen är enormt nyttig, främst defensivt än så länge men vinner viktiga närkamper och tekningar offensivt.
Alsing var grym ikväll. Svår match för Adam i kassen men han är riktigt skarp i placeringsspelet.
Brodin var tyvärr dålig ikväll och det känns lite som att han speglar laget som helhet, lite samma sak med Hulta.
Hank är nog bäst i sin kedja sett över 60min och målet han gör är ett arbetsmål och välförtjänt som fan.
Alsing var grym ikväll. Svår match för Adam i kassen men han är riktigt skarp i placeringsspelet.
Brodin var tyvärr dålig ikväll och det känns lite som att han speglar laget som helhet, lite samma sak med Hulta.
Hank är nog bäst i sin kedja sett över 60min och målet han gör är ett arbetsmål och välförtjänt som fan.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Kul att grabbarna gör sitt när man ligger med gurkskivorna för ögonen och inte kan vara med och se.
Mackans mål var så vackert att gurkskivorna skulle ramlat av.#10 skrev:Kul att grabbarna gör sitt när man ligger med gurkskivorna för ögonen och inte kan vara med och se.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Härligt med vinst. Örebro suger faktiskt.
Första perioden var ändå härlig att se.
Första perioden var ändå härlig att se.
Avskaffa tre mot tre.
-
Stabil seger mot ett svagt Örebro
Ceterum censeo Solna esse delendam
- Lidingö DIF
Härliga Hovet även fast killarna såg rätt uttråkade ut var Gnällbältet fruktansvärt usla. Brodin är en Järnkamin men lider av separationsångest och djup depression efter Josefssons skada. Lite Sertralin behövs där. Även fast alla dissar nummer 80 så gillar jag honom skarpt. Avig men hela tiden kämpande och på randen till briljans. Hans PP skott hade varit ett gudomligt mål. Och så Adam. Jag kommer kanske förlåta honom en dag för Modo men jag måste erkänna att han har bevisat mig ha helt fel angående sin talang och det älskar jag. Fan, Adam...du är grym.
Nord.......din !(%&# !!!!! Herregud vad usel du är.
Nord.......din !(%&# !!!!! Herregud vad usel du är.
"Man får spela sarg ut också" - Wikegård 2019 04 16