Verkligen. Jag känner mig ändå lättad. Var rädd att säsongen skulle kunna vara över.Lee Harvey Oswald skrev:Ja, grymt tufft för Jacob så klart (aajmb81 skrev:Tur att vi inte matchar så hårt nu. Han missar i så fall endast 5 matcher till. Det klarar vi.Vikas skrev:Blir längre frånvaro för Jacob, blödning i känsliga områden som folk redan tippat på.
Borta åtminstone fram till efter decemberuppehållet.), men för DIF så var ju detta att föredra framför allmänt Knähaveri
Skadetråden
Re: Skadetråden
Det innebär minst fem torsk till på rak arm. Det vill säga är en toppstrid uteslutet. Hoppas vi har suck på en direktplats efter allt detta.
Trött på hela skiten just nu.
Dicken är förhoppningsvis tillbaka på torsdag, kanske lördag nästa vecka. Sen hoppas jag man flyttar upp Grewe. Tror det kan gå helt okej. Nu är det ännu viktigare dock att vi får igång hemmaspelet.Manijock skrev:Det innebär minst fem torsk till på rak arm. Det vill säga är en toppstrid uteslutet. Hoppas vi har suck på en direktplats efter allt detta.
Växjö, Örebro (H), Färjestad (H), Skellefteå (H) och Luleå. Inga lätta matcher dock.
- Lee Harvey Oswald
Nej, det där blir ju sjukt tufft att få med poäng ifrån.ciirree skrev: Dicken är förhoppningsvis tillbaka på torsdag, kanske lördag nästa vecka. Sen hoppas jag man flyttar upp Grewe. Tror det kan gå helt okej. Nu är det ännu viktigare dock att vi får igång hemmaspelet.
Växjö, Örebro (H), Färjestad (H), Skellefteå (H) och Luleå. Inga lätta matcher dock.
Ska vara mot Örebro då, resten...stort tvek
Ännu mer frustrerande nu ....att vi torskade mot Rövle och BIF x2
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Absolut, jag håller med dig. Det logiska i vår icke-logik är väl att man lyckas ta nån poäng från SAIK och Luleå och 0 från ÖrebroLee Harvey Oswald skrev:Nej, det där blir ju sjukt tufft att få med poäng ifrån.ciirree skrev: Dicken är förhoppningsvis tillbaka på torsdag, kanske lördag nästa vecka. Sen hoppas jag man flyttar upp Grewe. Tror det kan gå helt okej. Nu är det ännu viktigare dock att vi får igång hemmaspelet.
Ska vara mot Örebro då, resten...stort tvek
Ännu mer frustrerande nu ....att vi torskade mot Rövle och BIF x2

Lär väl Inte hända men nu är det dax att ta upp Holtz när vi har skador o folk inte kan producera. Bänka possler, Bergfors och M davidsson så dem kanske vaknar till. 0 poäng tills JJ är tillbaka.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Det är verkligen helt sjukt att vi alltså har två "förstacentrar" skadade. En säsong när vi har laddat för fulla muggar på just nämnda position som varit problematisk tidigare. Utöver det en tvättäkta poängspelare i Axelsson.
Ska man skratta eller gråta?
25/4-2025
Tom 2 landslagsspelare och dem 2 bästa centrarna i serien.förevigtdjurgården skrev:Det är verkligen helt sjukt att vi alltså har två "förstacentrar" skadade. En säsong när vi har laddat för fulla muggar på just nämnda position som varit problematisk tidigare. Utöver det en tvättäkta poängspelare i Axelsson.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Klart man blir gråtfärdig. Vi har sån jävla otur när vi äntligen fått hit spelare som vill visa hjärta för klubben. Själv försöker jag att fokusera på annat så jag slipper tänka på skiten, det ger mig ångest.
Avskaffa tre mot tre.
Är det redan slutspel?Mattias_87 skrev:Klart man blir gråtfärdig. Vi har sån jävla otur när vi äntligen fått hit spelare som vill visa hjärta för klubben. Själv försöker jag att fokusera på annat så jag slipper tänka på skiten, det ger mig ångest.
Sitt ner i båten. Topp 6 grejar vi och så länge vi är som bäst när det gäller spelar resten mindre roll.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- Lee Harvey Oswald
Senaste nytt från Jacob......någon?
Är han kvar på sjukhus eller har han fått åka hem?
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Sant att slutspel är det som räknas. Men vägen dit är inte oviktig.Praetori skrev:Är det redan slutspel?Mattias_87 skrev:Klart man blir gråtfärdig. Vi har sån jävla otur när vi äntligen fått hit spelare som vill visa hjärta för klubben. Själv försöker jag att fokusera på annat så jag slipper tänka på skiten, det ger mig ångest.
Sitt ner i båten. Topp 6 grejar vi och så länge vi är som bäst när det gäller spelar resten mindre roll.
De senaste tio årens SM-vinnare har slutat 1, 2, 2, 3, 1, 1, 4 (Brynäs), 2, 1, 1
Brynäs sticker ut en del, men helt klart är att skrällarnas tid är förbi.
Så att serietabellen är oviktig stämmer inte helt.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
- Daniel942
Han är hemma.Lee Harvey Oswald skrev:Senaste nytt från Jacob......någon?
DIF!
Hemmaplansfördel tror jag absolut är en fördel om man vill gå långt i ett slutspel.BOMBOM BOUCHARD skrev:Sant att slutspel är det som räknas. Men vägen dit är inte oviktig.Praetori skrev:Är det redan slutspel?Mattias_87 skrev:Klart man blir gråtfärdig. Vi har sån jävla otur när vi äntligen fått hit spelare som vill visa hjärta för klubben. Själv försöker jag att fokusera på annat så jag slipper tänka på skiten, det ger mig ångest.
De senaste tio årens SM-vinnare har slutat 1, 2, 2, 3, 1, 1, 4 (Brynäs), 2, 1, 1
Brynäs sticker ut en del, men helt klart är att skrällarnas tid är förbi.
Så att serietabellen är oviktig stämmer inte helt.
Enligt sportlovin.se är Dick klar för spel mot Växjö. Kan man lite på det?
Djurgårdare blir man inte, det föds man som!