Praetori skrev:
Äh. Jonte tjockisåkte till båset. Det är fan det värsta jag vet.
Jo, men sedan är ju inte Tom jätteobservant heller vid det läget, bättre att slå en icing där...i nödfall.
Han lägger den mitt in i ytan med bytande spelare
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Strandberg var inte bra senast, men idag har han börjat bra. Stor eloge till honom som hade förväntat sig en fjärdecenterroll och kliver upp med pressen att leda en förstakedja. Vi ska vara glada att hans utveckling gått spikrakt uppåt.
GreveQuist skrev:Fruktansvärt irriterande hur brynäs”klacken” mejar sönder trumman när vi lirar powerplay
Nu har jag lirat trummor när man var yngre och gillar instrumentet i musik. Men det borde fan vara dödsstraff på att ha det i klackar på hockey och fotboll!
Cmore behöver ju inte micka upp deras jävla klack heller så att det jävla trummandet låter mer än det borde!
Senast redigerad av Frankie den 2018-11-17 15:54:34, redigerad totalt 2 gång.
Detblir3poäng skrev:Ja skrev inte att det var uselt, utan att jag saknade josefsson tycker josefsson är GRYM i pp och det märks extra tydligt på tempot när han är borta.
Folk står still utan puck vilket gör det enklare för Brynäs.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.