Otur att man jobbat sent både i tisdags och ikväll så man missade dessa matcher. Men nu fortsätter vi såhär tycker jag. Hur har spelet sett ut i dom här två vinstmatcherna?
Otur att man jobbat sent både i tisdags och ikväll så man missade dessa matcher. Men nu fortsätter vi såhär tycker jag. Hur har spelet sett ut i dom här två vinstmatcherna?
En som man inte kan klaga på är iallafall Daniel Larsson. Två raka nollor och 7 raka perioder utan att släppt in något mål
Crashmash skrev:Pinsam publiksiffra återigen, TACK till var där. Vad fan ska DIF göra för att folk ska gå?
En mycket legitim fråga! Jag fick besök idag och jag kunde inte släpa med mig dessa till Hovet, men nästa match är jag på plats.
Tror att det är antalet omgångar som spökar och där kan DIF inte göra så mycket. Kom dock ihåg att det var Fritzell och hans gnagarkollega som drog igång detta med derbygrupper som gjorde att antalet matcher ökade.
Det var mellan 6000 och 7000 pers och kollade på det sjätte och sista derbyt för säsongen mot gnaget när det begav sig.
fy fan vilken utdelning!!!:D...och kung larsson lugnet själv där bak...bra försvarsspel och som wikegård skulle sagt..asfalt i mittzon!...och ruggig efektivitet i avsluten...sen så had eju inte deras målisar sin bästa dag på jobbet för att vara ärlig...men gött gött med 3 friga pinnar!:D..
Dagens jag-är-med-i-vad-som-händer, Lahti, Ahnelöv får upp sin klubba i sin lagkamrats ansikte, Calle Gustafsson åker ut 2+2. Lyckat, eftersom vi gjorde 2 mål i det boxplayet.
5-0 målet verkade vara en kompensation av Frölunda, riktigt fint gjort isåfall, om man nu kan säga så.
Bermberg har inte gjort något poäng sedan första mötet med MODO då han gjorde 1 mål och 3 ass
och med tanke på DJurgårdens underbara statistik nu dom senaste 2 matcherna tror jag att VI har satt oss i en respekttilldragande sits vilket betyder mycket. hela 10-0 i målskilnad på två matcher det har inte dif haft på flera år eller kan nån säga när det var senast