EspenK skrev:Tycker Adam revascherar sig i tredje.
Men försvar och passningsspelet är katastrof. Hur många frilägen har de haft?
Han har ju bara räddat skitlätta skott.
Skojar du? Det har ju varit typ 4 frilägen
Men tittar ni ens på matchen? Ett friläge utanför, två stycken RAKT PÅ Adam. Han behövde inte röra en fena. Det är som när folk tycker att ett lag som vinner skotten med 40-10 borde vinna matchen, men statistiken är ju extremt intetsägande när det kommer till att avgöra hur bra insatserna bakom skotten var var.
Ingen idé att diskutera Adam, riktigt känsligt ämne
EspenK skrev:Tycker Adam revascherar sig i tredje.
Men försvar och passningsspelet är katastrof. Hur många frilägen har de haft?
Han har ju bara räddat skitlätta skott.
Skojar du? Det har ju varit typ 4 frilägen
Men tittar ni ens på matchen? Ett friläge utanför, två stycken RAKT PÅ Adam. Han behövde inte röra en fena. Det är som när folk tycker att ett lag som vinner skotten med 40-10 borde vinna matchen, men statistiken är ju extremt intetsägande när det kommer till att avgöra hur bra insatserna bakom skotten var var.
Ingen idé att diskutera Adam, riktigt känsligt ämne
Skönt med 3 p tillslut
Vissa saker måste utvärderas över flera matcher, inte en, alla matcher är så olika
Dick ska vilja och vara hel för att spela.
Ante ser jag bara som en bonus om det blir nån mer match.
Värva?
1. Backsidan behöver definitivt förbättras. en tvåvägsback till första elker andra backparet...vore en dröm.
2. Center ist. för Ante. Finns ingen som kan ersätta. Skulle en duktig legoknekt dyka upp i januari så är det klokt om vi vill nå långt.
Dick ska vilja och vara hel för att spela.
Ante ser jag bara som en bonus om det blir nån mer match.
Värva?
1. Backsidan behöver definitivt förbättras. en tvåvägsback till första elker andra backparet...vore en dröm.
2. Center ist. för Ante. Finns ingen som kan ersätta. Skulle en duktig legoknekt dyka upp i januari så är det klokt om vi vill nå långt.[/quote
- Jag tänker inte skylla på Adam när backspelet var det sämsta jag sett på måååååånga matcher.
- Vi har en väldigt intressant offensiv
- Jag är väldigt glad över att Timrå och Karlskrona bytte plats. Bra för SHL
- Tre poäng
Kan ändå sova gott inatt känner jag. Nästa vecka blir en jäkligt tuff vecka med tre bortamatcher.