Djurgårdens IF - Frölunda HC, 4/10 2007
-
Vinst ikväll!
4-2
Tror jag, minst ett mål av Dick. Hoppas det iallafall.
Offtopic:
Har ni Telenor så kan man testa deras tjänst " tv i mobilen" gratis i 3 månader.
Där finns en kanal som heter Elitserien Live,
Vad jag förstod så visar de DIF - Frö ikväll.
Kanske någon som kan detta bättre eller vet mer om detta?
Ps. glöm inte säga upp det sen om ni inte vill ha det, står på telenor´s hemsida hur man gör. efter de 3 månaderna kostar det 69kr/mån.
Jag sa upp det direkt, men fungerar ändå de 3 månaderna ut.
Fungerar endast på nyare mobiler typ 3G mobiler
4-2
Tror jag, minst ett mål av Dick. Hoppas det iallafall.
Offtopic:
Har ni Telenor så kan man testa deras tjänst " tv i mobilen" gratis i 3 månader.
Där finns en kanal som heter Elitserien Live,
Vad jag förstod så visar de DIF - Frö ikväll.
Kanske någon som kan detta bättre eller vet mer om detta?
Ps. glöm inte säga upp det sen om ni inte vill ha det, står på telenor´s hemsida hur man gör. efter de 3 månaderna kostar det 69kr/mån.
Jag sa upp det direkt, men fungerar ändå de 3 månaderna ut.
Fungerar endast på nyare mobiler typ 3G mobiler
There is no I in TEAM!!!!
-
-
ok
Kommer självklart vara på plats undet kvällens match. Hoppas bara att både Jimmie och Dick kan medverka i kvällens match, skulle vara ett stort avbräck annars.
Hugg dem!
Hugg dem!
Det enda som betyder något är att du är där. kom igen stöd Djurgården
- Diffe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
- Kontakt:
Det har blivit ett lyft... klackmässigt. Sittplatspubliken är de som svikit hittills. Dessutom har vi tidigare år haft ännu sämre publiksiffror än ca. 4700 i de inledande omgångarna (t.o.m. på Globen).Peter Nilsson skrev:Det skulle ju bli ett sådant lyft när vi fick våra hemmamatcher till hovet..hm vet inte om så är fallet än men jag hoppas på en bra publiksiffra och mycket liv på läktaren till denna match.
Bremberg kommer att vara grym ikväll
Kommer att bli en grymt svår match, trots segern för DIF senast mot SAIK blir det nog förlust med 2-4.
Deras bredd är enorm, en tredje kedja med Kariya, Plüss och Holmqvist är inte att leka med.
Deras bredd är enorm, en tredje kedja med Kariya, Plüss och Holmqvist är inte att leka med.
"Det känns skitkul. Det finns inget roligare lag att spela i än Djurgården. Jag är Djurgårdare sedan födseln." - Sagt av Niklas Andersson
-
Kan bara inte förstå varför det inte kommer mer människor till våra hemmamatcher, för det kan ju inte bero på att det inte finns något intresse när landskamper alltid drar mycket publik..Diffe89 skrev:Det har blivit ett lyft... klackmässigt. Sittplatspubliken är de som svikit hittills. Dessutom har vi tidigare år haft ännu sämre publiksiffror än ca. 4700 i de inledande omgångarna (t.o.m. på Globen).Peter Nilsson skrev:Det skulle ju bli ett sådant lyft när vi fick våra hemmamatcher till hovet..hm vet inte om så är fallet än men jag hoppas på en bra publiksiffra och mycket liv på läktaren till denna match.
Bremberg kommer att vara grym ikväll
Till Globen Hockey Show eller LG Hockey Event, eller vad det nu heter, så kommer det ju busslast efter busslast från bystan för att bese sitt älskade Tre Kronor. Tror inte att det är så många Stockholmare som besöker dessa matcher.Peter Nilsson skrev:Kan bara inte förstå varför det inte kommer mer människor till våra hemmamatcher, för det kan ju inte bero på att det inte finns något intresse när landskamper alltid drar mycket publik..

My name is Bautabröl, Brutus Bautabröl

-
Tror faktiskt inte det är så många som åker utifrån landet för att se på Tre Kronor. När dom t ex spelar i Göteborg är det ju alldrig mer än halvfulla läktareBautabröl skrev:Till Globen Hockey Show eller LG Hockey Event, eller vad det nu heter, så kommer det ju busslast efter busslast från bystan för att bese sitt älskade Tre Kronor. Tror inte att det är så många Stockholmare som besöker dessa matcher.Peter Nilsson skrev:Kan bara inte förstå varför det inte kommer mer människor till våra hemmamatcher, för det kan ju inte bero på att det inte finns något intresse när landskamper alltid drar mycket publik..
Vilka landskamper talar du då om?Peter Nilsson skrev:Kan bara inte förstå varför det inte kommer mer människor till våra hemmamatcher, för det kan ju inte bero på att det inte finns något intresse när landskamper alltid drar mycket publik.
Sen drar ju Stockholm lite mer folk än Götet i sig också. Man passar på att shoppa och gå på något annat evenemang när man ändå är här och avslutar sejouren med ett besök i Globen.Peter Nilsson skrev:När dom t ex spelar i Göteborg är det ju alldrig mer än halvfulla läktare

My name is Bautabröl, Brutus Bautabröl

- Jack Daniel
Jäkligt svår match, Frölunda känns som ett lag man inte vet var man har - kanonbra eller helt under isen.
Försvarsspelet är nog nyckeln ikväll.
Jag tror tyvärr det blir under 6000 åskådare. Hockeyn är helt enkelt inte het, och dessutom går fotbollen in i ett het slutskede. Det blir ju fan nästan lika många i Gävle på söndag som det var mot Saik.
Kom igen, Djurgår'n!
Försvarsspelet är nog nyckeln ikväll.
Jag tror tyvärr det blir under 6000 åskådare. Hockeyn är helt enkelt inte het, och dessutom går fotbollen in i ett het slutskede. Det blir ju fan nästan lika många i Gävle på söndag som det var mot Saik.

Kom igen, Djurgår'n!