Djurgårdare i Nordamerika/Europa/Övriga världen
-
Re: Djurgårdare i Nordamerika/Europa/Övriga världen
Någon som har koll på hur det går för Högström, Vejdemo, Davidsson och Fjällby?
- MarcusDaze
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Tyckte att jag läste på twitter att AJF kommer att lira i en kedja med Bäckström och Oshie i nästa match. Han tar med andra ord Ovechkins plats när han är sjuk/skadad.Grabben från Söder skrev:Någon som har koll på hur det går för Högström, Vejdemo, Davidsson och Fjällby?
-
1. Ovechkin spelar inte ens i den kedjan. 2. Det är "bara" försäsong trots allt.MarcusDaze skrev:Tyckte att jag läste på twitter att AJF kommer att lira i en kedja med Bäckström och Oshie i nästa match. Han tar med andra ord Ovechkins plats när han är sjuk/skadad.Grabben från Söder skrev:Någon som har koll på hur det går för Högström, Vejdemo, Davidsson och Fjällby?
-
1. Exakt, Ovetchkin spelade med Kuznetsov och Wilson medan Bäckis och Oshie lirade mest med Vrana och Burakovsky. Och i den kedjan saknas det faktiskt en stabil LW, då Burakovsky inte riktigt har lyft som man kanske trodde förut. Acke skulle säkert kunna slå sig in i den kedjan, åtminstone till nästa säsong.AlltidoavsettDIF skrev:1. Ovechkin spelar inte ens i den kedjan. 2. Det är "bara" försäsong trots allt.MarcusDaze skrev:Tyckte att jag läste på twitter att AJF kommer att lira i en kedja med Bäckström och Oshie i nästa match. Han tar med andra ord Ovechkins plats när han är sjuk/skadad.Grabben från Söder skrev:Någon som har koll på hur det går för Högström, Vejdemo, Davidsson och Fjällby?
https://www.cbssports.com/fantasy/hocke ... dy-injury/Grabben från Söder skrev:Någon som har koll på hur det går för Högström, Vejdemo, Davidsson och Fjällby?
Högström skadad och rehabar just nu...
Högström,kom hem nu! Ska du harva i AHL med vad jag tror en sämre lön än du skulle haft i DIF.
Han tjänar lika mycket i AHL som i NHL så han kommer inte komma hem i år. Det har han ju själv sagt.gaspo skrev:Högström,kom hem nu! Ska du harva i AHL med vad jag tror en sämre lön än du skulle haft i DIF.
- MarcusDaze
AJF precis nedskickad till AHL enligt Ros på twitter. Kanske öppnar upp för en återkomst?
Lär bli huggsexa från andra SHL-klubbar, skojar inte.MarcusDaze skrev:AJF precis nedskickad till AHL enligt Ros på twitter. Kanske öppnar upp för en återkomst?
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Jag har en fortsatt illavarslande fisk-vibb.Praetori skrev:Lär bli huggsexa från andra SHL-klubbar, skojar inte.MarcusDaze skrev:AJF precis nedskickad till AHL enligt Ros på twitter. Kanske öppnar upp för en återkomst?
Kommer han väl hem, finns det nog ingen chans i helvetet att han väljer annan klubb än DIF. Största frågan är OM han kommer hem eller intePuckey skrev:Jag har en fortsatt illavarslande fisk-vibb.Praetori skrev:Lär bli huggsexa från andra SHL-klubbar, skojar inte.MarcusDaze skrev:AJF precis nedskickad till AHL enligt Ros på twitter. Kanske öppnar upp för en återkomst?
-
Har för mig att jag hört honom i en intervju för inte så länge sen att om han ska komma tillbaks till sverige så är det djurgården han helst vill till, ska se om jag kan hitta den intervjun.DIFtomppa skrev:Kommer han väl hem, finns det nog ingen chans i helvetet att han väljer annan klubb än DIF. Största frågan är OM han kommer hem eller intePuckey skrev:Jag har en fortsatt illavarslande fisk-vibb.Praetori skrev:Lär bli huggsexa från andra SHL-klubbar, skojar inte.MarcusDaze skrev:AJF precis nedskickad till AHL enligt Ros på twitter. Kanske öppnar upp för en återkomst?
-
Så är det. Om det är helt upp till AJF själv så blir det nog DIF men agenter kan ju tala med honungstunga...Puckey skrev:Jag har en fortsatt illavarslande fisk-vibb.Praetori skrev:Lär bli huggsexa från andra SHL-klubbar, skojar inte.MarcusDaze skrev:AJF precis nedskickad till AHL enligt Ros på twitter. Kanske öppnar upp för en återkomst?
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Om AJF vill hem så kommer det säkert finnas plats. Kan inte sjabbla bort en sådan spelare till annan SHL klubb. Men på honom lät det inte helt omöjligt att vara kvar i Nordamerika.Praetori skrev:Så är det. Om det är helt upp till AJF själv så blir det nog DIF men agenter kan ju tala med honungstunga...Puckey skrev:Jag har en fortsatt illavarslande fisk-vibb.Praetori skrev:Lär bli huggsexa från andra SHL-klubbar, skojar inte.MarcusDaze skrev:AJF precis nedskickad till AHL enligt Ros på twitter. Kanske öppnar upp för en återkomst?
Vi har ju en plats att fylla om Widing inte får fortsatt, vilket han inte bör få? Kommer ha plats för både Jonte och AJF om Ante blir borta längre.