CHL 18/19 : Djurgårdens IF - Třinec 7/9-2018
Re: CHL 18/19 : Djurgårdens IF - Třinec 7/9-2018
Precis som väntat är det i egen zon vi har problem. En väldigt väsentlig del som vi bara är medelmåttor i SHL-mått. Olle må vara riktigt vass men i övrigt är det spelare som mestadels fastnar.
Snuskigt dumma utvisningar.
Tom Nilsson är förövrigt SHLs bästa back. Älskar honom!
Snuskigt dumma utvisningar.
Tom Nilsson är förövrigt SHLs bästa back. Älskar honom!
Adam för i helvete!!!
It's the hope that kills you.
Adam, Adam, Adam...
Ingen bra start på säsongen för någon målvakt.
Ingen bra start på säsongen för någon målvakt.
- Lidingö DIF
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Adam....hallå.....herregud. Hoppas du bara skiter i jobbet för idag har det inte varit ens i närheten av okej.
"Man får spela sarg ut också" - Wikegård 2019 04 16
Känner mig knappast tryggare med vår målvaktssida efter detta. Värvningen av Jensen kommer att bli ödesdiger. Adam är inte en målvakt som ska vara uttalad etta. Han måste tävla.
Den ska ha ha men inte direkt hans fel heller.sauron skrev:Adam för i helvete!!!
Tjecken skall sitta som ett frimärke i sargen under hyllan där, inte få göra en billig köksvägare.
Vi viker ner oss fullständigt bitvis. Hybris ibalnd och hängande huvuden (på grund av TOTALT PP-haveri) resten. Robban säger "skjut och gå på mål, spelarna drar crosspass snett mot blå och går bort sig i kortsargen.......
För att hitta något positivt. Bra ändå att grabbarna blir nedtagna på jorden. Det går inte att leva på 8min hockey (som mot Thoresens gäng).
Senast redigerad av Praetori den 2018-09-07 20:00:03, redigerad totalt 2 gång.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Nonchalant uppträdande hela matchen. De glider runt o letar sköna flippmackor största delen av tiden, detta kombinerat med Trinecs tråkhockey resulterar i en väldigt seg match.
Senast redigerad av #87 den 2018-09-07 19:56:40, redigerad totalt 1 gånger.
- Doyle
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Så galet..KRAFTUTTRYCK.. praktuselt...
Räcker så

Räcker så

Ärligt talat, tredje var riktigt svag Adam får ta på sig två av tre, men det håller inte att åka omkring på det här sättet ens mot ett brödgäng som trinic...
It's the hope that kills you.
Nja, nu är Adam tillbaka på den nivån han hållt tidigare. Hoppas att förra säsongen inte var en tillfällighet.
Slarvigt och en dålig match rakt igenom utav hela laget utom Tom.
Slarvigt och en dålig match rakt igenom utav hela laget utom Tom.
-
Oj vad nervös jag blir över målvaktsfrågan nu, trodde verkligen att adam hade lämnat den där nivån bakom sig men oj så fel jag hade, och att ha en oprövad jensen som andra spade är ju inte direkt lugnande....
Bortsett bjudningen och köksinsläppet var ju dock Adam stabil. Det var en hel del lägen som kanske borde varit mål men som han räddade bra. Tycker snarare det ser bättre ut än jag oroat mig för.Detblir3poäng skrev:Oj vad nervös jag blir över målvaktsfrågan nu, trodde verkligen att adam hade lämnat den där nivån bakom sig men oj så fel jag hade, och att ha en oprövad jensen som andra spade är ju inte direkt lugnande....
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Förlusten är inte Adams fel.
Hela laget presterade ju skit.
Hela laget presterade ju skit.
Avskaffa tre mot tre.
vi spelar ju inte fysiskt. varför spelar vi fysiskt i shl men inte i chl? man kan inte vinna matcher när man spelar en pacifistisk ishockey. vad hände med järnkamin andan? varför säger inte tuffingar som håkansson och ölvestad något till spelarna om att fullfölja tacklingar och vara fysisk kring sarger i egen zon?
4 år med Musse, 4 år av uruselt Powerplay.
I vilken annan klubb som helst hade åtminstone frågan ställts.
I vilken annan klubb som helst hade åtminstone frågan ställts.