Silly-season 2018-19 ständigt uppdaterat i första inlägg
Re: Silly-season 2018-19 ständigt uppdaterat i första inlägg
Intervju med målvakts-Honken på HockeySverige. Meddelar att om han inte hittar en klubb till nästa säsong inom ett par veckor så kommer han att sluta. "Nämner bland annat Timrå och Djurgården som tänkbara klubbar" står det i artikeln. Varför skulle vi värva honom? Menar han lokalt sett? Han nämner också att Brynäs ändå är klubben han helst vill spela för.
-
Tror inte vi är intresserade av Honken utan snarare Honken som vill komma till en klubb som är relativt nära Gävle.Manijock skrev:Intervju med målvakts-Honken på HockeySverige. Meddelar att om han inte hittar en klubb till nästa säsong inom ett par veckor så kommer han att sluta. "Nämner bland annat Timrå och Djurgården som tänkbara klubbar" står det i artikeln. Varför skulle vi värva honom? Menar han lokalt sett? Han nämner också att Brynäs ändå är klubben han helst vill spela för.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Ja tack. Vågat att gå in i säsongen med Reideborn och Jensen. Inte ifall vi då menar allvar om att bli Sverigeledande.Benjamin L. Willard skrev:Tror inte vi är intresserade av Honken utan snarare Honken som vill komma till en klubb som är relativt nära Gävle.Manijock skrev:Intervju med målvakts-Honken på HockeySverige. Meddelar att om han inte hittar en klubb till nästa säsong inom ett par veckor så kommer han att sluta. "Nämner bland annat Timrå och Djurgården som tänkbara klubbar" står det i artikeln. Varför skulle vi värva honom? Menar han lokalt sett? Han nämner också att Brynäs ändå är klubben han helst vill spela för.
Tror Reideborn skulle må riktigt bra med Honken utmed sig. Mycket erfarenhet och tips att lära av. Jensen kan lånas ut.
Helst av allt skulle man ju vilja ha in en ny etta, men nu har vi ju skrivit fast oss och sitter med skägget i brevlådan.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Sista träningspassen idag innan semestern. Borde komma lite nyheter om truppen snart. Åtminstone borde de som inte får förlängt veta det nu.
Tim Söderlund till fisk...
FAN!#10 skrev:Tim Söderlund till fisk...
-
Jävligt tråkigt!#10 skrev:Tim Söderlund till fisk...
Trodde ni annat? Vi ska ju Bara ha ifrån HA :p
Skickat från min F8331 via Tapatalk
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Dessutom torde det vara andrahandssorteringen från allsvenskan som gäller.
De mest intressanta spelarna från Allsvenskan hamnar ju i andra klubbar.
De mest intressanta spelarna från Allsvenskan hamnar ju i andra klubbar.
Vi får nog våra riktiga värvningar snart. Lang, Ågren och gänget är förhoppningsvis en försäkring eftersom vi inte vet om Davidssons, Vejdemo och Fjällby blir kvar först efter NHL-camperna. Blir de kvar räknar jag med att Bemström/Sandberg/Lang/Ågren konkurrerar om 1-2 platser under försäsongen och att de andra går på lån.
Vet inte om jag kan kalla någon av dem som ryktas vara klara för oss ifrån Leksand för riktiga värvningar :/ helt osynliga till större delar av säsongen.
Mår ju inte bättre nu när vi dumpat vår mestlojala spelare(Ahlén) och vår mest talangfulla center (Linus J) samt blivit av med vår andracenter samt vår näst bästa back över säsongen. Vår bästa forward poängmässigt också men det var väl väntat.
Lite av hjärtat dog nu. Vem ska nu stå upp för skölden?
Senast redigerad av EspenK den 2018-04-17 17:02:34, redigerad totalt 1 gånger.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Då är det klart att Lundh och Ahlén lämnar då. Fast inte så oväntat.
Avskaffa tre mot tre.
EspenK skrev:Mår ju inte bättre nu när vi dumpat vår mestlojala spelare(Ahlén) och vår mest talangfulla center (Linus J) samt blivit av med vår andracenter samt vår näst bästa back över säsongen.
Känns som värsta sillyn på länge. Ont i magen.
Fy fan :/Mattias_87 skrev:Då är det klart att Lundh och Ahlén lämnar då. Fast inte så oväntat.