Semifinal 6: Skellefteå - Djurgårdens IF 13/4-2018
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Semifinal 6: Skellefteå - Djurgårdens IF 13/4-2018
Känner hur jag ska njuta av att se Lakers vinna över detta kommundopade gnällgäng.
Lakers väcker inga känslor alls. Skajk är äckliga och dryga.
Lakers väcker inga känslor alls. Skajk är äckliga och dryga.
Senast redigerad av BOMBOM BOUCHARD den 2018-04-13 20:12:22, redigerad totalt 1 gånger.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
-
Ja, fy fan i helvete vad dålig han har varit i djurgårdströjan hitills, gör vissa saker som får en att tro att det hela är någon sjukt skämt.sensei skrev:Oj nu såg man i repris från en bättre vinkel hur nära Bergfors var i sitt köksvägen-event. Fan.
Jaja, vi får väl vänta 10 år till, nu närmast så är det Strandberg som skall leda det här med sin kraftfulla forecheck och vunna närkamper. Skål!
Och varför har vi inte stålarna? Det signaleras ju att vi har bra ekonomi.Praetori skrev:För att vi inte har stålarna eller möjlighet att fixa bostäder till spelarna på samma villkor som vissa av landsortsklubbarna.Wishes skrev:Kan någon förklara varför Jocke har inställningen att vi inte kan konkurrera om spetsen?EspenK skrev:Himla tråkigt att vi ska gå ut så här efter en så bra säsong.
Det ÄR kört. Tro inget annat .
Vad kan man hoppas på inför nästa?
Jocke är ju tydlig med att vi inte kan konkurrera om spetsen.
Tappar vi Vejde, Mackan, Jonte och Fjällby så kan till och med den mest optimistiske hör inne inse att det blir tungt.
De som ryktas hit hittills är inte av den kvaliteten. Inget lag som vinner guld hur som helst.
Trots att jag ogillar HV så är de ett föredöme när det gäller den ekonomiska biten. Lånade ihop till egen arena, utan kommunens bidrag och sedan byggt från det.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Stolt, men aldrig nöjd
Ja synd att inte Ante och Burken fick avsluta säsongen i högform.rikkard skrev:Tack för en fantastisk säsong! Nu vågar man tro på SM-guld igen. Vi är tillbaka i finrummet. Hade vi haft vår förstakedja intakt hade vi krigat om titeln redan i år. Längtar redan till nästa säsong.
Tack för denna säsong och godnatt.
Exakt så jag känner! Sen är matchen inte slut än.rikkard skrev:Tack för en fantastisk säsong! Nu vågar man tro på SM-guld igen. Vi är tillbaka i finrummet. Hade vi haft vår förstakedja intakt hade vi krigat om titeln redan i år. Längtar redan till nästa säsong.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Laget just nu i värsta fall:
????? Engqvist(OM han blir hel) Lilja
Bergfors ???? Hank
Bemström Strandberg Ågren
Lang JUNIS Rensfeldt
Högström Pettersson
Nilsson Hultström
Bernhardt Fagerudd
Allsing
Reideborn Jensen
Shit vad vi måste få in folk för att inte kvala. Köper Lija som värvning. Stabil andra kedjespelare.
????? Engqvist(OM han blir hel) Lilja
Bergfors ???? Hank
Bemström Strandberg Ågren
Lang JUNIS Rensfeldt
Högström Pettersson
Nilsson Hultström
Bernhardt Fagerudd
Allsing
Reideborn Jensen
Shit vad vi måste få in folk för att inte kvala. Köper Lija som värvning. Stabil andra kedjespelare.
Jag tror fan de vänder. Det känns i hela kroppen.
Vi fick ju in 15 miljoner i nyemission...?Malto skrev:Öh. För lite pengar?Wishes skrev:Kan någon förklara varför Jocke har inställningen att vi inte kan konkurrera om spetsen?EspenK skrev:Himla tråkigt att vi ska gå ut så här efter en så bra säsong.
Tappar vi Vejde, Mackan, Jonte och Fjällby så kan till och med den mest optimistiske hör inne inse att det blir tungt.
De som ryktas hit hittills är inte av den kvaliteten. Inget lag som vinner guld hur som helst.
- Lee Harvey Oswald
Malto skrev:Jag tror fan de vänder. Det känns i hela kroppen.

-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Jag har inte riktigt gett upp än. Det här laget har överraskat förr.Malto skrev:Jag tror fan de vänder. Det känns i hela kroppen.
Roma gjorde det, Juventus gjorde det typ, nu gör DIF det...
Haha, va fan är det ni käkar för något? Jag vill ha samma skit.Detblir3poäng skrev:Ja, fy fan i helvete vad dålig han har varit i djurgårdströjan hitills, gör vissa saker som får en att tro att det hela är någon sjukt skämt.sensei skrev:Oj nu såg man i repris från en bättre vinkel hur nära Bergfors var i sitt köksvägen-event. Fan.
Jaja, vi får väl vänta 10 år till, nu närmast så är det Strandberg som skall leda det här med sin kraftfulla forecheck och vunna närkamper. Skål!
Håller helt med.jarnkamin136 skrev:Alltså, borde man inte spela dom spelarna med mest rutin av slutspel etc? Jag förstår inte varför Adam får stå, jag är övertygad om att Jocke hade tagit minst två av de 4 mål som Adam släpper in. Han har en jättefin säsong Adam, men jag tycker inte han håller när det gäller.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Haha, händer det så swishar jag över 500 spänn till dig!Malto skrev:Jag tror fan de vänder. Det känns i hela kroppen.
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Det är ju inte vad det signaleras. Sen har vi ju 43 fina miljoner från nytt tv-avtal nästa är. Visserligen har ju de andra lagen samma pengar, men relativt sett så jämnar ju det ut skillnaderna i övrigt.Malto skrev:Öh. För lite pengar?Wishes skrev:Kan någon förklara varför Jocke har inställningen att vi inte kan konkurrera om spetsen?EspenK skrev:Himla tråkigt att vi ska gå ut så här efter en så bra säsong.
Stolt, men aldrig nöjd