Semifinal 6: Skellefteå - Djurgårdens IF 13/4-2018
Re: Semifinal 6: Skellefteå - Djurgårdens IF 13/4-2018
Får vi behålla större delen av backsidan så kommer vi vara ett topplag även nästa säsong. Högström, Hulström och Tom Nilsson kommer bli oerhört viktiga. Lagesson räknar jag som förlorad.
Hur kan det vara år efter år att vi inte har möjlighet att konkurrera om spetsen?EspenK skrev:Himla tråkigt att vi ska gå ut så här efter en så bra säsong.
Det ÄR kört. Tro inget annat .
Vad kan man hoppas på inför nästa?
Jocke är ju tydlig med att vi inte kan konkurrera om spetsen.
Tappar vi Vejde, Mackan, Jonte och Fjällby så kan till och med den mest optimistiske hör inne inse att det blir tungt.
De som ryktas hit hittills är inte av den kvaliteten. Inget lag som vinner guld hur som helst.
Säsongen är över all förväntan, riktigt bra säsong.
Vi är i semifinal och jag trodde verkligen inte på SM-guld inför säsongen och är enbart ruggigt stolt över grabbarna.
En period kvar, bara att kriga på.
Vi är i semifinal och jag trodde verkligen inte på SM-guld inför säsongen och är enbart ruggigt stolt över grabbarna.
En period kvar, bara att kriga på.
I framgång och motgång, Djurgården.
Kan någon förklara varför Jocke har inställningen att vi inte kan konkurrera om spetsen?EspenK skrev:Himla tråkigt att vi ska gå ut så här efter en så bra säsong.
Tappar vi Vejde, Mackan, Jonte och Fjällby så kan till och med den mest optimistiske hör inne inse att det blir tungt.
De som ryktas hit hittills är inte av den kvaliteten. Inget lag som vinner guld hur som helst.
Stolt, men aldrig nöjd
Plocka målisen hela perioden?
Recept: Strandberg på Ortio, Falk på Ericsson. Sen kör vi!! Enkelt.sensei skrev:Oj nu såg man i repris från en bättre vinkel hur nära Bergfors var i sitt köksvägen-event. Fan.
Jaja, vi får väl vänta 10 år till, nu närmast så är det Strandberg som skall leda det här med sin kraftfulla forecheck och vunna närkamper. Skål!
Stolt, men aldrig nöjd
Nog bara du som klagar på Strandberg konstant. Det som Strandberg har levererat detta slutspel är fullt godkänt. Klart bättre än Vejdemosensei skrev:Oj nu såg man i repris från en bättre vinkel hur nära Bergfors var i sitt köksvägen-event. Fan.
Jaja, vi får väl vänta 10 år till, nu närmast så är det Strandberg som skall leda det här med sin kraftfulla forecheck och vunna närkamper. Skål!
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
För att väcka alla Stockholmare som gillar Djurgården, men inte bidrar?Wishes skrev:Kan någon förklara varför Jocke har inställningen att vi inte kan konkurrera om spetsen?EspenK skrev:Himla tråkigt att vi ska gå ut så här efter en så bra säsong.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Hur orkar man i detta läge sitta och försöka fiska någon form av cred/pluspoäng för matchbilden?
”Vad det jag sa....”
”Som jag sa innan slutspelet.....”
”Jag påpekade detta innan....”
Vem fan bryr sig? Sjukt tröttsamt! Helvete.
”Vad det jag sa....”
”Som jag sa innan slutspelet.....”
”Jag påpekade detta innan....”
Vem fan bryr sig? Sjukt tröttsamt! Helvete.
För att vi inte har stålarna eller möjlighet att fixa bostäder till spelarna på samma villkor som vissa av landsortsklubbarna.Wishes skrev:Kan någon förklara varför Jocke har inställningen att vi inte kan konkurrera om spetsen?EspenK skrev:Himla tråkigt att vi ska gå ut så här efter en så bra säsong.
Trots att jag ogillar HV så är de ett föredöme när det gäller den ekonomiska biten. Lånade ihop till egen arena, utan kommunens bidrag och sedan byggt från det.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
-
Alltså, borde man inte spela dom spelarna med mest rutin av slutspel etc? Jag förstår inte varför Adam får stå, jag är övertygad om att Jocke hade tagit minst två av de 4 mål som Adam släpper in. Han har en jättefin säsong Adam, men jag tycker inte han håller när det gäller.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Anser för övrigt att ljusblå matchställ aldrig ska införas igen.
Strandberg har inte gjort bort sigHavrenDIF skrev:Nog bara du som klagar på Strandberg konstant. Det som Strandberg har levererat detta slutspel är fullt godkänt. Klart bättre än Vejdemosensei skrev:Oj nu såg man i repris från en bättre vinkel hur nära Bergfors var i sitt köksvägen-event. Fan.
Tack för en fantastisk säsong! Nu vågar man tro på SM-guld igen. Vi är tillbaka i finrummet. Hade vi haft vår förstakedja intakt hade vi krigat om titeln redan i år. Längtar redan till nästa säsong.
Senast redigerad av rikkard den 2018-04-13 20:10:11, redigerad totalt 1 gånger.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Nu har det börjat smälta in att säsongen är över. Fyfan vad trist.
Hoppas verkligen vi kan få in riktiga målskyttar till nästa säsong.
Hoppas verkligen vi kan få in riktiga målskyttar till nästa säsong.
Avskaffa tre mot tre.
Öh. För lite pengar?Wishes skrev:Kan någon förklara varför Jocke har inställningen att vi inte kan konkurrera om spetsen?EspenK skrev:Himla tråkigt att vi ska gå ut så här efter en så bra säsong.