17:45 på Falk ikväll. Alltså mer än Tom, JP, Hultström och Urbom. Bara Lagesson och Högström spelade mer bland backarna.HavrenDIF skrev:Lika stor chans som att Falk spelar 5-6minuter på fredag, alltså 0promannen skrev:Frågan är om vi inte ska ställa jocke i mål på fredag.
Semifinal 5: Djurgårdens IF - Skellefteå 11/4-2018
Re: Semifinal 5: Djurgårdens IF - Skellefteå 11/4-2018
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
SÅ JÄVLA UNDERBAAAAAAAART!!!!!!!!
Det är så fruktansvärt sjukt, fattar inte. Kanske Falk och Nyman är IRL polare, hänger med varandra utanför isen? Nåt jävla skumt måste det ju ligga i att killen är 7:de back, men lirar 3 mest i laget oavsettDRC skrev:17:45 på Falk ikväll. Alltså mer än Tom, JP, Hultström och Urbom. Bara Lagesson och Högström spelade mer bland backarna.HavrenDIF skrev:Lika stor chans som att Falk spelar 5-6minuter på fredag, alltså 0promannen skrev:Frågan är om vi inte ska ställa jocke i mål på fredag.
Äsch, falk var bra idag.
Förläng med Ahlén igår!
Förläng med Ahlén igår!
SAIK gjorde sin bästa match i serien, men vi möter upp med en stabil insats. Bra av Adam. Börjar att känna igen honom igen. Härlig läktarinsats idag.
-
Tror tyvärr det tar slut på fredag, men skönt att vinna hemma igen och sen få skaka Skellefteå lite
- minalman
- Säsongskort: Ja
Hade ursäkter i kväll. Satte på TVn precis vid bortdömda handbollsmålet till det som inte blev 1-1 i tredje.
Styrde upp händelserna sedan. Jag var aldrig orolig. Kul att läsa ikapp i matchtråden och se hur ni andra har lidit!
Styrde upp händelserna sedan. Jag var aldrig orolig. Kul att läsa ikapp i matchtråden och se hur ni andra har lidit!
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Fan vad skönt med vinst, men det är långt kvar att gå.
Det blir otroligt tufft att vinna på fredag, men med lite tur kan det gå.
Det blir otroligt tufft att vinna på fredag, men med lite tur kan det gå.
Avskaffa tre mot tre.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Känslan att säsongen var över har garanterat passerat minst en gång genom varje spelare ikväll.
De är proffs, ja. Men mest av allt människor.
Så att då lyckas vända skapar ett drömläge för en psykolog att kunna arbeta vidare med.
Nu har vi ALLT att vinna. Upp och gör livet surt för hela ladan. Fatta vilket drömläge vi skaffat oss.
Vi ska ut och köra på fredag. De har ALLT att förlora.
De hade garanterat minst en tanke på finalen ikväll. Garanterat under periodpausen.
Lika garanterat och förbjudet att ingen sa något högt. Men tanken har passerat och det är underbart för oss.
Nu har vi ett jätteläge att ta detta tillbaka till Globen.
De är proffs, ja. Men mest av allt människor.
Så att då lyckas vända skapar ett drömläge för en psykolog att kunna arbeta vidare med.
Nu har vi ALLT att vinna. Upp och gör livet surt för hela ladan. Fatta vilket drömläge vi skaffat oss.
Vi ska ut och köra på fredag. De har ALLT att förlora.
De hade garanterat minst en tanke på finalen ikväll. Garanterat under periodpausen.
Lika garanterat och förbjudet att ingen sa något högt. Men tanken har passerat och det är underbart för oss.
Nu har vi ett jätteläge att ta detta tillbaka till Globen.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Fredag, grill, öl och hockey, kan inte gå fel.
I framgång och motgång, Djurgården.
Huvudet på spikenmawa skrev:Fredag, grill, öl och hockey, kan inte gå fel.
Jag var faktiskt aldrig orolig. Inte ens vid 0-1.
Skickat från min G8141 via Tapatalk
Skickat från min G8141 via Tapatalk
It's the hope that kills you.
Jag kan då hitta två fel och det är inte fredag eller hockey....mawa skrev:Fredag, grill, öl och hockey, kan inte gå fel.
Omöjligt!Kall-El skrev:Jag kan då hitta två fel och det är inte fredag eller hockey....mawa skrev:Fredag, grill, öl och hockey, kan inte gå fel.
I framgång och motgång, Djurgården.
Får man inte sänka några bärs och grilla en fet ryggbiff nuförtiden???Kall-El skrev:Jag kan då hitta två fel och det är inte fredag eller hockey....mawa skrev:Fredag, grill, öl och hockey, kan inte gå fel.