Semifinal 5: Djurgårdens IF - Skellefteå 11/4-2018
Re: Semifinal 5: Djurgårdens IF - Skellefteå 11/4-2018
Tar emot att säga det men saik är ett äckligt disciplinerat försvarande lag. De slog ut det offensiva Färjestad. De kommer att slå ut mitt älskade DIF pga.
Särkijärvis järnkaminer!
Legend! Saknar honom ibland.
Legend! Saknar honom ibland.
Om det hade funnits i laget och coacherna så hade det kortet spelats för länge sedan. Det är över nu känns det som. Men visst kan underverk hända.diffrent skrev:20 min kvar av säsongen ? Var elaka, ge järnet, gå all in, mosa på. Reta upp alla.
Oavsett resultat lämna isen med huvudet och pulsen högt
Kämpa djurgården
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
GÖR NÅT NU!!! RÖR runt lite i kedjorna! Hitta de heta spelarna för dagen och spela dem tillsammans.
Begravningsstämning i omklädningsrummet på bilder från cmore. De känner ju att det är kört.
Saik har inget att förlora i sista. De har två chanser kvar...
Begravningsstämning i omklädningsrummet på bilder från cmore. De känner ju att det är kört.
Det är ju extra surt att saik är komplett usla ikväll. Det här är en match vi måste kunna vinna. Crash the net i tredje.
Pontus Åberg på plats på läktaren.
Skickat från min G8341 via Tapatalk
Pontus Åberg på plats på läktaren.
Skickat från min G8341 via Tapatalk
Just nu känns Skellefteå bättre på alla positioner tyvärrsensei skrev:Om det hade funnits i laget och coacherna så hade det kortet spelats för länge sedan. Det är över nu känns det som. Men visst kan underverk hända.diffrent skrev:20 min kvar av säsongen ? Var elaka, ge järnet, gå all in, mosa på. Reta upp alla.
Oavsett resultat lämna isen med huvudet och pulsen högt
Kämpa djurgården
Skickat från min iPhone med Tapatalk

-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
13 skott på 40 minuter.
Vi är de enda som hoppas på det här, spelarna är redan i nästa förening. Kommer skyllas på ”olyckliga spelartapp” när säsongen är klar, visst kan man göra det men då ska man fan ha gett allt i varje byte i hela sista fighten. Egentligen i hela slutspelet...
Vi är de enda som hoppas på det här, spelarna är redan i nästa förening. Kommer skyllas på ”olyckliga spelartapp” när säsongen är klar, visst kan man göra det men då ska man fan ha gett allt i varje byte i hela sista fighten. Egentligen i hela slutspelet...
25/4-2025
Och Mysse stod lite förstrött och vilsen, tuggandes tuggumi i ett hörn. Precis den signalen man vill se i ett sånt här läge. Great!EspenK skrev:GÖR NÅT NU!!! RÖR runt lite i kedjorna! Hitta de heta spelarna för dagen och spela dem tillsammans.
Stolt, men aldrig nöjd
-
Vi är alltför klena i närkamperna tyvärr. Är klasskillnad i slutspelsrutin här tyvärr. Ska till ett mål relativt tidigt så att vi kan få mod och börja kötta på. Skajk kommer vara livsfarliga nu i tredje när de får ligga på kontring.
-
Vi måste ju testa nåt nytt inför tredje nu, så jag tycker musse får testa att göra en bert och försöka käka upp lagets alla whiteboardpennor.Wishes skrev:Och Mysse stod lite förstrött och vilsen, tuggandes tuggumi i ett hörn. Precis den signalen man vill se i ett sånt här läge. Great!EspenK skrev:GÖR NÅT NU!!! RÖR runt lite i kedjorna! Hitta de heta spelarna för dagen och spela dem tillsammans.
- diftobbe89
Det tycker inte Jocke. Han har snarare rekryterat som om detta var något av våra styrkor. Tror aldrig någonsin jag varit så osugen på hockey som inför nästa säsong.Skidlöparn skrev:Vi är alltför klena i närkamperna tyvärr. Är klasskillnad i slutspelsrutin här tyvärr. Ska till ett mål relativt tidigt så att vi kan få mod och börja kötta på. Skajk kommer vara livsfarliga nu i tredje när de får ligga på kontring.
Spela fult
Men vad i ”det funkar inte för juniorkedjan” är det inte du fattar Olsson?!!
Exakt.diftobbe89 skrev:Det tycker inte Jocke. Han har snarare rekryterat som om detta var något av våra styrkor. Tror aldrig någonsin jag varit så osugen på hockey som inför nästa säsong.Skidlöparn skrev:Vi är alltför klena i närkamperna tyvärr. Är klasskillnad i slutspelsrutin här tyvärr. Ska till ett mål relativt tidigt så att vi kan få mod och börja kötta på. Skajk kommer vara livsfarliga nu i tredje när de får ligga på kontring.
Brodin visar hur man tar sig in på mål.
DIF går in till tredje i ledning med 2-0, och det känns ytterst osäkert. Sajk går ut till tredje med ledning 1-0, och det känns lönlöst.
Stolt, men aldrig nöjd