Blev lite fel då du inte citerade och ditt inlägg hamnade nedanför mittdegen skrev:Nej inte du, Kapten_Zoom

Ber om ursäkt för den dryga kommentaren.
Jag tycker också att dom ska få stå i klacken men inte där dom var i torsdags. Det enda dom gjorde var att förstöra då dom slog i planket hela tiden, det är fan nästa samma sak som en trumma. Enda skillnaden är att dom här små skitungarna bankar helt i otakt och bara förstör vad dom än försöker göra!stolpskott skrev:Ärligt talat rent skitsnack(Ta inte illa upp). Dom är våra framtida Järnkaminer, ska vi slänga väck dom och låta dom sitta istället? Tror inte det. Vi behöver dem!Crashmash skrev:Vetifan om detta är rätt tråd, men shit the same. Var som sagt i klacken igår, och det jag säger är att inför åldersgräns. Där jag hamnade i andra perioden var majoriteten runt 11-12 och kunde inte en jävla ramsa mer än Hata Färjestad. Okej, alla är nya någon gång, men någon måtta får det fan vara.
Åldersgräns 15 år till klacken, då slår jag vad om att äldre kommer ställa sig där också och sjunga. Nu var det löjligt tills dom äldre startade någon riktig ramsa, som spårade ur då alla (Ja, jag skriver alla. Var väl någon som kunde kanske.) yngre stressade upp och ingen sjöng i takt.
Vad tycker ni?
Ja men visst gör det!stolpskott skrev:Jag vill bara säga att det låter otroligt härligt all heder till alla er!thomasliedberg skrev:Jag och en polare inhandlade varsit klacksäsongskort igårNu jävlar blir det drag !!! En fråga bara, skickas slutspelsbiljetterna hem sen när det blir aktuellt?
Men det andra vet jag dock inte
Tänkte på samma sak faktiskt. Hoppas att Hovet är billigare att hyra då. Tänkte på en sak. Kommer dom att lägga dit en jumbotron till nästa säsong?LiteOn skrev:19 okt DIF-Frölunda, Globen, 7 468 åskådare
06-jan DIF-Frölunda, Hovet, 5 582 åskådare
Globen + 1 886 åskådare emot Hovet ,med frölunda som motståndare
26-okt DIF-Färjestad, Globen, 6 716 åskådare
02-dec DIF-Färjestad, Hovet, 5 882 åskådare
Globen + 834 åskådare mot Hovet med Färjestad som motståndare
30-okt DIF-HV71, Hovet, 5 535 åskådare
16-jan+22 feb DIF-HV71, Globen (6 600+8 365/2=7 482 åskådare)
Globen + 1 947 åskådare emot Hovet med HV71 som motståndare
25-nov DIF-MoDo, Hovet, 5 154 åskådare
24-okt+27-jan DIF-MoDo, Globen (6 388+8 732/2 =7 560 åskådare)
Globen + 2 406 åskådare emot Hovet med MoDo som motståndare
19-sep DIF-Mora, Globen, 6 546 åskådare
04-dec+19-feb DIF-Mora, Hovet (4 317+ 7 354/2=5 835 åskådare)
Globen +710 åskådare emot Hovet med Mora som motståndare
03-okt DIF-SAIK, Globen 7 345 åskådare
04-jan DIF-SAIK, Hovet, 8 091 åskådare
HOVET + 746 åskådare emot Globen med SAIK som motståndare.
Globen slår Hovet med 7 783 åskådare mot 6 klubbar (1 296 i snitt)
Hovet slår endast Globen mot en klubb och det är SAIK med 746 åskådare och den matchen hade Järnkaminerna hyrt anexet och manifesterat stort om att alla skulle gå på den matchen.
5 av de 10 matcherna som spelades på Hovet föregående säsong ligger i 10-i-topp på de matcher med MINST åskådare.
Hovets snitt föregående säsong var 6 056 åskådare, Globen 7 189 åskådare.