Djurgårdens IF - Färjestads BK, 27/9 2007

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
degen

Inlägg av degen »

Huddinge skrev:Någon som vet varför dom inte gjorde entré ur kaminen?
Nej,

Jag håller med alla talare om att det fumlas så himla mycket i egen försvarszon.
Djurgården
Saint-Adam

Inlägg av Saint-Adam »

Jag vill bara säga två saker:

1. Fyfan vilket dåligt drag på läktaren, och varför satt det folk i mitten??? :S

2. Jag fick seriöst damp på dom där 10-åriga UCS-snubbarna som står vid gaten och bankar som cepen på planket! Vad fan ska det vara bra för??? Dom bankar inte ens i takt med sången, det enda dom lyckas med är att förstöra sången!
kapten_zoom

Inlägg av kapten_zoom »

vadå dåligt drag på läktarna d ekade ju vafan...
Wedd
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Inlägg av Wedd »

Dåligt drag var det inte, men visst finns det brister, t.ex. Sektion F kontra den s.k Hockeyklacken, F grabbarna har otroligt svårt att hänga på hockeyklacken samtidigt som hockeyklacken gör allt för att hänga på F. Ihop med oss för h-vete, vi är väl alla Djurgårdare? Jag är övertygad om att vi skulle kunna ta upp ljudnivån minst 2 steg om detta skulle inträffa.
Alltid Oavsett.
Användarvisningsbild
Lunkan

Inlägg av Lunkan »

Lite kul att se hur många som är missnöjda med draget, det visar på att vi har höga ambitioner. För några år sedan kunde man gå och se en match och det fanns ingen klack.

Första matchen för säsongen, fotbollen är inte avslutad än... det här komemr bli riktigt bra när vi får sjunga in oss!
Användarvisningsbild
Stiff
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Inlägg av Stiff »

Var sitter dessa beryktade F-are? Rakt nedanför den yngre delen av klacken eller på sidan till höger från klacken sett?

Måste säga att det var riktigt bra stämning i sista periodpaus inne på Sportbaren när jag och en till drog igång ett par dängor! Mer sånt, redan innan match och i 1a pausen!
Saint-Adam

Inlägg av Saint-Adam »

kapten_zoom skrev:vadå dåligt drag på läktarna d ekade ju vafan...
Visst det var bra på slutet men hur tycker du att det lät första halvan av matchen?

Vi måste fan visa redan från nedsläpp i första perioden att den här matchen ska vinnas. Vi måste ge dom vårt stöd hela matchen, inte bara sista halvtimmen.
Skriv svar