Semifinal 2: Skellefteå - Djurgårdens IF 5/4-2018
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Semifinal 2: Skellefteå - Djurgårdens IF 5/4-2018
6-11 i skott. Det enda som händer är att vi höjer Ortios stats.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Men han är jävligt bra ändå, stor pondus.sensei skrev:Däremot håller Urbom igen i alla närkamper, är det det fruktansvärda uttrycket att man skall "undvika onödiga utvisningar" som är riktigt mora-tänk, perfekt för alla som inte vill synas eller vinna något, som spökar?sensei skrev:Tom N visar också vägen med ett korrekt fysiskt slutspelsspel tycker jag.diftobbe89 skrev:Ahlén har gått från en halvdan grovjobbare till en stabil powerforward.
- Lee Harvey Oswald
Känslan är ändå att DIF verkligen får slita hund för att skapa sina lägen, Saik hittar en slumpchans...och det är nära att det ringer direkt
Otäckt
Otäckt
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Och några fattar att i takt med att vi blir lite tröttare i vårt press-spel blir motståndet än tröttare av att försöka reda ut det. Det är med andra ord bara att fortsätta att trumma på och trötta ut motståndet för det lär vara minst lika jobbigt att möta vår press som att spela den.Lee Harvey Oswald skrev:Bajskorv, klart bästa perioden i slutspelet, sett till motståndet .....men bara 0-0![]()
Alla fattar nog att vi inte kan checka så här i 60min, vi hade behövt minst 2-0 att gå på
KÖÖÖR!
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Det är nog jobbigare att försvara våran check än att checka.Lee Harvey Oswald skrev:Bajskorv, klart bästa perioden i slutspelet, sett till motståndet .....men bara 0-0![]()
Alla fattar nog att vi inte kan checka så här i 60min, vi hade behövt minst 2-0 att gå på
Nä bästa perioden i slutspelet kommer om ett par matcher. Sen tycker jag vi var bättre i två tre perioder mot plast. Samma dominans men mer folk in på kassen.Lee Harvey Oswald skrev:Bajskorv, klart bästa perioden i slutspelet, sett till motståndet .....men bara 0-0![]()
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
-
Hmm.
Falk 05.47 i första.
Inga misstag men han är ändå begränsad samt att det kommer garanterar tveksamma ingripanden i takt med istiden.
Jag har hyllat honom som sjundeback men i nuläget spelar han tredje mest bland backarna.
Nästan två min mer än Hulta på en perre
Falk 05.47 i första.
Inga misstag men han är ändå begränsad samt att det kommer garanterar tveksamma ingripanden i takt med istiden.
Jag har hyllat honom som sjundeback men i nuläget spelar han tredje mest bland backarna.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Tyvärr hade nog inte 2-0 räckt till. Det såg vi senast.Lee Harvey Oswald skrev:Bajskorv, klart bästa perioden i slutspelet, sett till motståndet .....men bara 0-0![]()
Kul att vi håller uppe spelet. Det ger en stolthet.
Sedan att vi inte har skillsen att sätta puckarna är verkligen inte lagets fel.
Detta lag är hjältar oavsett.
Alla ser ju tyvärr vart detta lutar.
Fan. Om jag varit en rik människa hade jag kryddat detta lag den dag vi såg att Antes säsong var mer eller mindre över.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Fruktansvärt otäckt... sen när vi dräller, nog fan är Lindström där och snor åt sig pucken..Lee Harvey Oswald skrev:Känslan är ändå att DIF verkligen får slita hund för att skapa sina lägen, Saik hittar en slumpchans...och det är nära att det ringer direkt
Otäckt
Hultström borde ligga på 7-8 min/period nu minst. Vi matchar backarna väldigt konstigt.South_Exil skrev:Hmm.
Falk 05.47 i första.
Wiken. Han MÅSTE verkligen jämna ut berömmen under match.
*vi får en stolpträff*
”Ah, närmast 1-0 Djurgården nu. Bästa målchansen.”
*SAIK stolpträff*
”OJOJOJOJ!!!! INSIDAN av stolpen också. Ja, då är Skellefteå närmast ledning. Whoohoho.”
Pajasvarning nu alltså.
*vi får en stolpträff*
”Ah, närmast 1-0 Djurgården nu. Bästa målchansen.”
*SAIK stolpträff*
”OJOJOJOJ!!!! INSIDAN av stolpen också. Ja, då är Skellefteå närmast ledning. Whoohoho.”
Pajasvarning nu alltså.
-
- Säsongskort: Ja
Klockare har torkat dreglet från tänderna idag iallafall.
25/4-2025
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Ska vi ha minsta lilla chans behöver vi en fräsch Hulta när det vankas pp.South_Exil skrev:Hmm.
Falk 05.47 i första.
Hulta är dessutom inte känd för konditionen. Bra att vi belastar hela laget.
Ofta går det fortast och man tröttar ut sig mest i första. Att då matcha Hulta försiktigt är klokt.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Det är väl det vi kommer falla på. Lindström behöver bara ett vasst läge. Vi behöver minst 10.Lee Harvey Oswald skrev:Känslan är ändå att DIF verkligen får slita hund för att skapa sina lägen, Saik hittar en slumpchans...och det är nära att det ringer direkt
Otäckt
Klockare ser verkligen ut att komma från Skellefteå.
Stolt, men aldrig nöjd