Köp dina biljetter till semifinalerna här:

Årets lag har verkligen imponerat på mig.-daniel- skrev:@ BOMBOM: Vi har fortfarande vunnit 4 av 6 slutspelsmatcher.
EDIT: Förstår dock vad du menar.
Förstår att han inte har hunnit bli helt i form, men jag hävdar att han ändå skulle göra bättre ifrån sig än Hank, eller i alla fall göra mindre skada om man får vara lite krass. Låter ändå på Ohlsson som att det inte är uteslutet att det blir någon slags ändring tills ikväll:-daniel- skrev:Är det så svårt att förstå att Brodin inte är i tillräckligt bra form för att vara ordinarie i ett slutspel? Hade det varit i mitten på november hade han garanterat fått spela sig i form. Nu kanske han kan hålla för att slängas in kortare stunder för att försöka ändra en matchbild, det är förmodligen därför han exempelvis tar en tröja framför Strandberg.
Han har överseende och förståelse för konkurrensläget där liknande spelare som Mikael Ahlén och Henrik Eriksson får förtroendet före honom.
– Vi har spelat sjukt bra hockey hela året. Jag kom väl in i februari och det gäller att vara redo när man får chansen. Jag känner mig i bra form.
Djurgården kan komma att göra någon eller några förändringar till torsdagens SM-semifinal i Skellefteå fast inte på grund av några nya skador eller skavanker.
– Det var en juste och ärlig match och jag förväntar mig att alla kan spela i morgon. Sedan får vi se vilka vi tar ut. Vi har (Sebastian) Strandberg, (Daniel) Brodin och David Bernhardt som inte är med och spelar. Brodin satt ju på bänken senast och någon av dem kanske vill in och spela, säger Robert Ohlsson.
Låter bra det! Att röra om lite skadar inte utan det signalerar att man måste göra sitt jobb ute på isen...Kentta skrev:Djurgården kan komma att göra någon eller några förändringar till torsdagens SM-semifinal i Skellefteå fast inte på grund av några nya skador eller skavanker.
– Det var en juste och ärlig match och jag förväntar mig att alla kan spela i morgon. Sedan får vi se vilka vi tar ut. Vi har (Sebastian) Strandberg, (Daniel) Brodin och David Bernhardt som inte är med och spelar. Brodin satt ju på bänken senast och någon av dem kanske vill in och spela, säger Robert Ohlsson.