DIFtomppa skrev:Tyvärr så har vi inget att göra mot Skellefteå, man ser helt tydligt hur skickligare lag dom är. Vi kommer förlora denna serie såg man klart och tydligt, när Skellefteå även har bort sin bästa spelare.
Aja, gonatt för denna säsong. Bra att vi har sopan Adam kvar på kontrakt nästa år som viker ner sig som en liten fjant när det vankas slutspel
Spelar inte Brodin över Hank eller Possler nästa match kan vi lika gärna lägga ner. Ahlén har växt fram till ett monster, Hank har inte tillfört ett skit.
DIFtomppa skrev:Tyvärr så har vi inget att göra mot Skellefteå, man ser helt tydligt hur skickligare lag dom är. Vi kommer förlora denna serie såg man klart och tydligt, när Skellefteå även har bort sin bästa spelare.
Aja, gonatt för denna säsong. Bra att vi har sopan Adam kvar på kontrakt nästa år som viker ner sig som en liten fjant när det vankas slutspel
Står Adam på torsdag river jag min biljett till lördagsmatchen. Tre mål som är direkta juniormisstag. En sak är säker. Han är evigt sämst när det gäller. Bort bara!
För det andra så skulle jag offra en rövhalva för att byta ut Hanks avtal mot ett nytt med Ahlén. Eriksson är en skam rätt igenom det här slutspelet. Till råga på allt så drar hans oduglighet ner vår kanske skickligaste spelare iom Bergfors också. Extremt dålig!
Summa summarum är dock att utan Adams loseringripande på första målet så vinner vi idag.
DIFtomppa skrev:Varför i helvete spelar man Falk i övertid? Riv gnagarens kontrakt, inget i våran fina förening att göra
Nu får det väl ändå vara nog! Falk har flera gånger sagts vara den största djurgårdaren i laget av andra spelare och har varit med och krigat i varenda byte sedan Allsvenskan. Det är en sak att tycka att han inte håller tillräckligt hög nivå, men att kalla honom gnagare eller att antyda att han inte gör sitt bästa är lågt och ovärdigt.