Men pucken färdas ju mot öppet mål innan det blåses, isåfall kan ju alla lag rensa bänken och slänga sig ut på isen när pucken går mot mål om det nu ska funka så?Rolv skrev:Varför det. Det är aldrig avvaktande på för många spelare...captcash skrev:Detta är fan skandal... låter ju uppgjort... att man letar upp en satans utvisning i EFTERHAND för att kunna döma bort ett mål!?!? DAFUQ?
Domaren blåser ju direkt felet uppdagas. Antagligen var det blåst precis före målet.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Kvartsfinal 3: Djurgårdens IF - Linköping 22/3-2018
-
Re: Kvartsfinal 3: Djurgårdens IF - Linköping 22/3-2018
Ante i omklädningsrummet efter matchen också. Viktigt.
Det MÅSTE varit maratonmatchen sist som satt i benen, både på utespelare och Adam.
Det MÅSTE varit maratonmatchen sist som satt i benen, både på utespelare och Adam.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Hade blåsts av långt innan pucken gick in, så tagga ner alla. Självklart ska de avvakta lite, men domaren som blåste kollade bevisligen inte på var pucken var. Blåste ju i samband med att Vejdemo slängde iväg skotten.#10 skrev:Var nog linjezebran som blåstecaptcash skrev:"Antagligen?" Det är därför de måste stå och snacka ihop sig hur de ska mygla fram en chans för Skitköping eller? Hade det varit avblåst innan så hade det kommit en "wash out" omedelbart och inget snack, nu blev det bara en jävla parodi på hur den köpta domartrion skulle ge Fakeköping en extra chans!Rolv skrev:Varför det. Det är aldrig avvaktande på för många spelare...captcash skrev:Detta är fan skandal... låter ju uppgjort... att man letar upp en satans utvisning i EFTERHAND för att kunna döma bort ett mål!?!? DAFUQ?
Domaren blåser ju direkt felet uppdagas. Antagligen var det blåst precis före målet.
Burken såg man inte till..
Nervöst och ängsligt i första. Starkt i delar av andra och sedan stabilt i tredje (förutom slutet). Om man tittar på repriserna är samtliga LHC-mål resultat av märkliga studsar. Riktigt starkt att vända den här matchen!
Den ena huvuddomaren pekade ju på mål.captcash skrev:"Antagligen?" Det är därför de måste stå och snacka ihop sig hur de ska mygla fram en chans för Skitköping eller? Hade det varit avblåst innan så hade det kommit en "wash out" omedelbart och inget snack, nu blev det bara en jävla parodi på hur den köpta domartrion skulle ge Fakeköping en extra chans!Rolv skrev:Varför det. Det är aldrig avvaktande på för många spelare...captcash skrev:Detta är fan skandal... låter ju uppgjort... att man letar upp en satans utvisning i EFTERHAND för att kunna döma bort ett mål!?!? DAFUQ?
Sådärja! Se nu till att släppa in första målet, och undvik PP kommande matcher så är det klart.
Stolt, men aldrig nöjd
Lägg ner för helvete.DIFtomppa skrev:Burken såg man inte till..
De var ju övertaliga innan pucken gick mot mål...Detblir3poäng skrev:Men pucken färdas ju mot öppet mål innan det blåses, isåfall kan ju alla lag rensa bänken och slänga sig ut på isen när pucken går mot mål om det nu ska funka så?Rolv skrev:Varför det. Det är aldrig avvaktande på för många spelare...captcash skrev:Detta är fan skandal... låter ju uppgjort... att man letar upp en satans utvisning i EFTERHAND för att kunna döma bort ett mål!?!? DAFUQ?
Tror du på allvar att ett lag ska hinna få ut för många spelare på isen medvetet, domaren hinner uppfatta detta, och sedan blåsa för detta, ifrån det att ett skott avgår tills hinner passera mållinjen i tom kasse?? Å detta ska dessutom sättas i system. [FACE WITH TEARS OF JOY]
- -daniel-
- Säsongskort: Ja
Alltså, säger inte regeln att "if too many players sista 2 minutrarna = automatiskt mål". Var ett sådant domslut under säsongen i Skellefteå om jag minns rätt....fattar ingenting.
Jag vill också minnas att avsiktligt för många spelare på isen med målvakten tagen av banan borde leta till tilldömt mål, men kan inte hitta det i regelboken...-daniel- skrev:Alltså, säger inte regeln att "if too many players sista 2 minutrarna = automatiskt mål". Var ett sådant domslut under säsongen i Skellefteå om jag minns rätt....fattar ingenting.
-
Ja det är väl tur det med tanke på hans son verkar ha det riktigt jävla jobbigt just nu. Tror alla skulle prioriterar sin son framför hockeyn.DIFtomppa skrev:Burken såg man inte till..
^ - Låg bakom 2 av målen idag.Hildi skrev:Ahlén förtjänar bättre än att vara extraforward. En av de spelare som växt mest under slutspelet
Jag kan tala utav egen erfarenhet. Jag hade aldrig hört talas om feberkramp och min förstfödda grabb drabbades när jag var själv hemma en tidig Lördag. Frugan hade åkt till jobbet. Synen utav ens egen pojk där man bara såg ögonvitorna, knallblåa läppar och en fullt skakande kramprörelse är det absolut värsta jag upplevt i mitt liv. Med milslång marginal.Benjamin L. Willard skrev:Ja det är väl tur det med tanke på hans son verkar ha det riktigt jävla jobbigt just nu. Tror alla skulle prioriterar sin son framför hockeyn.DIFtomppa skrev:Burken såg man inte till..
Vissa här har ingen aning när dom kritiserar burken.
-
- Säsongskort: Ja
Skön seger idag - vi var självklart sega idag men som jag misstänkte så var clubben ännu segare och tröttare
Ceterum censeo Solna esse delendam