EspenK skrev:Tyvärr kan man inte hoppas på Brynäs. Vilken skadelista! Hade varit tungt ändå... Hoppas de kan ta nån match till så inte Växjö får en för enkel resa. OM inte vi kan vinna så får vem som helst utan köpelaget göra det.
Om vi går vidare....och Frölunda. Då kan jag lova dig att Växjö inte får en enkel resa mot Skajk.
Så, först ska vi nu ta denna match.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Hur kan det pendla så mellan matcher?
I serielunken förstår jag, men i ett slutspel, hur kan det bli så lamt som fram till halva denna match?
Bergfors slumpmål löste några av knutarna, men det hackar fortfarande i det mesta.
Känns helt jävla ovisst, 4-2 är lika sannolikt som 3-5.
Sedan är Hovets publik knappt märkbart bättre än någon annan bondhålas i motgång.
Länge sedan Hovet var så tyst
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Lee Harvey Oswald skrev:Hur kan det pendla så mellan matcher?
I serielunken förstår jag, men i ett slutspel, hur kan det bli så lamt som fram till halva denna match?
Bergfors slumpmål löste några av knutarna, men det hackar fortfarande i de mesta.
Känns helt jävla ovisst, 4-2 är lika sannolikt som 3-5.
Sedan är Hovets publik knappt märkbart bättre än någon annan bondhålas i motgång.
Länge sedan Hovet var så tyst
5v5 tycker jag faktist vi är bättre trots ett uselt spel. Att lhc inte lyckats göra mer trots alla våra misstag är anmärkningsvärt. Om vi slutar göra misstag kommer vi vinna stort.