Undrar om det behövdes den sammanlagda intelligensen från alla 23 för att förstå hur registreringen går till....Lidingö DIF skrev:Tar sig tid att regga på motståndarnas forum och sitter säkert här och lusläser. Underbart! Tack för att du hjälper mig få mina förutfattade meningar om plastens fans (alla 23 stycken) bevisade sanna.Silfverköping skrev:Om domarna skärper till sig och håller en någorlunda vettig nivå tar LHC det här, enkelt. 1-4
Kvartsfinal 3: Djurgårdens IF - Linköping 22/3-2018
Re: Kvartsfinal 3: Djurgårdens IF - Linköping 22/3-2018
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Ja, registreringen var verkligen hopplös. Ni borde investera i ett vettigt forum, om plånboken tillåter förstås... hehe.Malto skrev:Undrar om det behövdes den sammanlagda intelligensen från alla 23 för att förstå hur registreringen går till....Lidingö DIF skrev:Tar sig tid att regga på motståndarnas forum och sitter säkert här och lusläser. Underbart! Tack för att du hjälper mig få mina förutfattade meningar om plastens fans (alla 23 stycken) bevisade sanna.Silfverköping skrev:Om domarna skärper till sig och håller en någorlunda vettig nivå tar LHC det här, enkelt. 1-4
Haha. Det gör den nog inte tyvärr. Se det som en tröskel för att få fantastisk nivå på innehållet.Silfverköping skrev:Ja, registreringen var verkligen hopplös. Ni borde investera i ett vettigt forum, om plånboken tillåter förstås... hehe.Malto skrev:Undrar om det behövdes den sammanlagda intelligensen från alla 23 för att förstå hur registreringen går till....Lidingö DIF skrev:Tar sig tid att regga på motståndarnas forum och sitter säkert här och lusläser. Underbart! Tack för att du hjälper mig få mina förutfattade meningar om plastens fans (alla 23 stycken) bevisade sanna.Silfverköping skrev:Om domarna skärper till sig och håller en någorlunda vettig nivå tar LHC det här, enkelt. 1-4
-
- Säsongskort: Ja
Så skönt hur man ser olika saker beroende på lagtillhörighet.Silfverköping skrev:Om domarna skärper till sig och håller en någorlunda vettig nivå tar LHC det här, enkelt. 1-4
Jag såg mest en målvakt ni hade. Sen har jag inte sett så mycket, ni ser oerhört svaga och platta ut som gäng.
Men lycka till, hoppas du hittar vad du söker på vårt forum. Förstår att man söker sig hit om man hejar på de andra smålagen i Svea, med varsina tio fans och härliga klappor.
25/4-2025
Förstår att man behöver söka sig till motståndarens forum när ens egna klubb är så plastig att den enbart engagerar runt 5 pers....Silfverköping skrev:Ja, registreringen var verkligen hopplös. Ni borde investera i ett vettigt forum, om plånboken tillåter förstås... hehe.Malto skrev:Undrar om det behövdes den sammanlagda intelligensen från alla 23 för att förstå hur registreringen går till....Lidingö DIF skrev:Tar sig tid att regga på motståndarnas forum och sitter säkert här och lusläser. Underbart! Tack för att du hjälper mig få mina förutfattade meningar om plastens fans (alla 23 stycken) bevisade sanna.Silfverköping skrev:Om domarna skärper till sig och håller en någorlunda vettig nivå tar LHC det här, enkelt. 1-4
- Lidingö DIF
- Säsongskort: Ja
TouchéMalto skrev:Haha. Det gör den nog inte tyvärr. Se det som en tröskel för att få fantastisk nivå på innehållet.Silfverköping skrev:Ja, registreringen var verkligen hopplös. Ni borde investera i ett vettigt forum, om plånboken tillåter förstås... hehe.Malto skrev:Undrar om det behövdes den sammanlagda intelligensen från alla 23 för att förstå hur registreringen går till....Lidingö DIF skrev:Tar sig tid att regga på motståndarnas forum och sitter säkert här och lusläser. Underbart! Tack för att du hjälper mig få mina förutfattade meningar om plastens fans (alla 23 stycken) bevisade sanna.Silfverköping skrev:Om domarna skärper till sig och håller en någorlunda vettig nivå tar LHC det här, enkelt. 1-4

"Man får spela sarg ut också" - Wikegård 2019 04 16
Ändå bra självinsikt i namnval hos trollet. Silver är det enda ni kan skryta om i er plastiga förenings historia.
Förstår inte varför ni ens läser vad killen skriver, finns gott om oss som kan hålla välgrundade diskussioner.
Du kommer nog att känna dig som hemma då mest verkar vara bönder som skriver på detta forum, särskilt UNDER matcherna.Silfverköping skrev:Ja, registreringen var verkligen hopplös. Ni borde investera i ett vettigt forum, om plånboken tillåter förstås... hehe.Malto skrev:Undrar om det behövdes den sammanlagda intelligensen från alla 23 för att förstå hur registreringen går till....Lidingö DIF skrev:Tar sig tid att regga på motståndarnas forum och sitter säkert här och lusläser. Underbart! Tack för att du hjälper mig få mina förutfattade meningar om plastens fans (alla 23 stycken) bevisade sanna.Silfverköping skrev:Om domarna skärper till sig och håller en någorlunda vettig nivå tar LHC det här, enkelt. 1-4
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Om inte annat bör Jocke, vid en seger ikväll, få chansens nästa match. Skulle det bli en lång serie kommer vi garanterat ha igen att vi har igång båda målvakterna.ciirree skrev:Kanske man ska köra Jocke här ändå? På Hovet är vi "tillräckligt bra" för att slå de bästa lagen även om målvakten har en dålig dag på jobbet. Adam spelade riktigt länge senast. Jocke har haft två riktigt bra slutspel med Skellefteå där han stod 19 respektive 10 matcher. Nu var det ju ett tag.BOMBOM BOUCHARD skrev:Tror du är rätt ute. Min tanke är mer om det skulle bli en lång match imorgon också. Sedan var Reideborn inte 100% senast, släppte ett par märkliga returer.daaviid skrev:Nej fan, kör vidare med Adam i målet. Jag gillar Jocke, men ändra inte i onödan. Skulle det behöva ändras något efter morgondagens match så kan Jocke stå i nästa bortamatch istället.BOMBOM BOUCHARD skrev:Vejdemo tillbaka? Ante?
Målvaktsbyte efter maratonmatchen?
Vilken vattendelare. Förloraren i denna match ska alltså vinna 3 av 4 matcher för att gå vidare.
Måstematch.
Min personliga åsikt.
Men visst, allt annat än Adam i målet imorgon vore en högoddsare.
Men känslan är att en målvakt som Jocke höjer sig i ett slutspel.
Jag tycker Adam varit den vassare i grundserien, men som sagt, jag tycker inte han var supersäker senast. Och Jocke lär vara både piggare än Adam och väldigt spelsugen.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Allt under 8094 i dag är ett skämt!
- Lee Harvey Oswald
Silfverköping skrev:Om domarna skärper till sig och håller en någorlunda vettig nivå tar LHC det här, enkelt. 1-4
Eftersom få här inne kan hantera den ädla konsten -att ignorera till tystnad föreslår jag att denna tomte plockas bort
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Silfverköping skrev:Om domarna skärper till sig och håller en någorlunda vettig nivå tar LHC det här, enkelt. 1-4
Tipps!
Om man har för liten snopp så går det att operera !
-
Tips!BIX skrev:Silfverköping skrev:Om domarna skärper till sig och håller en någorlunda vettig nivå tar LHC det här, enkelt. 1-4
Tipps!
Tips*
Varsågod !Silfverköping skrev:Tips!BIX skrev:Silfverköping skrev:Om domarna skärper till sig och håller en någorlunda vettig nivå tar LHC det här, enkelt. 1-4
Tipps!
Tips*